additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Hotels💰 Business📌 Featured🇶🇦 DOHA

Doha hotels record high occupancy and revenue growth

فنادق الدوحة تسجل نمواً قوياً في الإشغال والإيرادات

Al-Sharq

Doha: Hotels in Qatar recorded strong occupancy and revenue growth in July 2022 as the country saw an increase in the number of visitors and guests.

Two-star and one-star hotels recorded the highest occupancy rate in July of this year, jumping to 90 percent, compared to 72 percent in the same period last year.

According to data from the Planning and Statistics Authority, hotel rooms and apartments in Qatar witnessed a strong occupancy rate, with an overall of 55% in July 2022.

Among the hotels, the occupancy rate of three-star hotels jumped to 85% in July 2022 from 81% in the same period in 2021. According to the report, the occupancy rate of four-star hotels reached 60% in July 2022.

Similarly, in the case of five-star hotels, hotel occupancy rates were 53%. The occupancy rates for luxury hotel apartments and standard hotel apartments for July this year were 49 percent and 78 percent, respectively.

Hotels in Qatar also recorded higher revenue per available room which is used to assess a hotel’s ability to fill its available rooms at an average rate. Revenues per room available for five-star hotels increased to 332 QR in July 2022, while it increased to 155 QR in four-star hotels. 173 QR with three stars; And QR 156 in two-star and one-star hotels.

The average room price for luxury and standard hotel apartments increased to QR 384 and QR 212 in July of this year. While the average room price of five-star hotels showed an increase of 627 QR, and in the case of four-star hotels, it increased to 258 QR.

The total average room rate for hotel and hotel apartments was 458 QR in July 2022 compared to 400 QR last year. Qatar welcomed 151,000 international arrivals in July 2022, the highest number of visitors recorded in the summer month since 2017.

July in Qatar was filled with family shows that were held in time for Eid Al-Adha as visitors enjoyed a range of indoor entertainment and a variety of experiences such as the free-to-watch “Summer Festival” at Doha Festival City and the “African Circus” in the Mall of Qatar. As part of its ‘Summer in Qatar’ campaign, Qatar Tourism, along with Qatar Airways and Ooredoo, presented three exciting live shows at the multi-purpose Lusail Hall.

الشرق

الدوحة: سجلت الفنادق في قطر نموًا قويًا في معدلات الإشغال والإيرادات في يوليو 2022 حيث شهدت الدولة زيادة في عدد الزوار والضيوف.

سجلت الفنادق ذات النجمتين والنجمة الواحدة أعلى معدل إشغال في يوليو من هذا العام حيث قفزت إلى 90 بالمائة مقابل 72 بالمائة في نفس الفترة من العام الماضي،

وفقًا لبيانات جهاز التخطيط والإحصاء وشهدت الفنادق والشقق الفندقية في قطر أداءً قوياً حيث بلغ معدل الإشغال الإجمالي 55٪ في يوليو 2022.

ومن بين الفنادق، قفز معدل إشغال الفنادق ذات الثلاث نجوم إلى 85٪ في يوليو 2022 من 81٪ في نفس الفترة من عام 2021. وبحسب التقرير، بلغ معدل إشغال الفنادق الأربع نجوم 60٪ في يوليو 2022.

وبالمثل، في حالة الفنادق ذات الخمس نجوم، بلغت معدلات إشغال الفنادق 53٪. وبلغت معدلات إشغال الشقق الفندقية الفاخرة والشقق الفندقية القياسية لشهر يوليو من هذا العام 49 في المائة و78 في المائة على التوالي.

وسجلت الفنادق في قطر أيضًا ارتفاعًا في الإيرادات لكل غرفة متاحة والتي تُستخدم لتقييم قدرة الفندق على ملء غرفه المتاحة بسعر متوسط. وارتفعت إيرادات كل غرفة متاحة للفنادق الخمس نجوم إلى 332 ريالاً قطرياً في يوليو 2022 بينما ارتفعت إلى 155 ريالاً قطرياً في فنادق الأربع نجوم. 173 ريالا قطريا بثلاث نجوم ؛ و 156 ريالاً قطرياً في الفنادق ذات النجمتين والنجمة الواحدة.

وارتفع متوسط سعر الغرفة للشقق الفندقية الفاخرة والعادية إلى 384 ريالا قطريا و 212 ريالا قطريا على التوالي في يوليو من هذا العام. في حين أظهر متوسط سعر الغرفة للفنادق الخمس نجوم زيادة قدرها 627 ريالاً قطرياً، وفي حالة الفنادق ذات الأربع نجوم ارتفع إلى 258 ريالاً قطرياً.

بلغ متوسط سعر الغرفة للفندق والشقق الفندقية الإجمالي 458 ريالًا قطريًا في يوليو 2022 مقابل 400 ريال قطري في العام الماضي. واستقبلت قطر 151 ألف وافد دولي في يوليو 2022، وهو أعلى رقم مسجل للزوار في شهر الصيف منذ عام 2017.

كان شهر يوليو في قطر حافلا بالعروض العائلية التي أقيمت في الوقت المناسب لعيد الأضحى المبارك. استمتع الزوار بمجموعة من وسائل الترفيه الداخلية وعروض التجارب المتنوعة مثل “مهرجان الصيف” المجاني للمشاهدة في دوحة فستيفال سيتي و “السيرك الأفريقي” في قطر مول. كجزء من حملتها “الصيف في قطر”، قدمت قطر للسياحة، إلى جانب الخطوط الجوية القطرية و Ooredoo، ثلاثة عروض حية مثيرة في قاعة لوسيل متعددة الأغراض.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button