additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health🇶🇦 DOHA

Scientific study: Insults stimulate the brain more than compliments

دراسة علمية: الإهانات تحفز الدماغ أكثر من المجاملات

QNA

Amsterdam: A recent study published in the journal Frontiers in Communication showed that spoken insults stimulated brain activity more than compliments, as this response lasted longer.

A team of Dutch researchers found, by recording participants’ brain activity when hearing insults, that people’s emotional reactions to offensive language are more, as it is easy to ignore a compliment.

They stated that many brains are more active when they hear an insult in a split second, as it requires remembering the meaning of words and quickly interpreting the social situation and the intentions of the speaker, noting that they conducted experiments on about 80 women participating in the study to determine the brain’s response to repeated verbal insults compared to compliments, They found that the brain’s quick reaction to insults is restless with repeated verbal insults. The researchers said that these extremely rapid responses, like a slap in the face, did not diminish over time, and offensive phrases continued to attract the brain’s attention, and experiments showed that insults elicited a greater response in brain activity than compliments.

قنا

أمستردام: أظهرت دراسة حديثة نشرتها مجلة /فرونتيريز ان كومينيكيشن/ أن الإهانات المنطوقة تحفز نشاط الدماغ أكثر من المجاملات، حيث تستمر هذه الاستجابة لفترة أطول.

وتوصل فريق من الباحثين الهولنديين إلى أن ردود الفعل العاطفية للناس تجاه اللغة الجارحة تكون أكثر، وذلك من خلال تسجيل نشاط دماغ المشاركين عندما سمعوا الإهانات، إذ أنه من السهل تجاهل مجاملة.

وذكروا أن الكثير من الأدمغة تنشط أكثر عند سماعها إهانة وذلك في جزء من الثانية، حيث يتطلب الأمر تذكر معنى الكلمات وتفسير الوضع الاجتماعي بسرعة ونوايا المتحدث، لافتين إلى أنهم أجروا تجارب على نحو 80 امرأة مشاركة في الدراسة لتحديد استجابة الدماغ للإهانات اللفظية المتكررة مقارنة بالمجاملات، ووجدوا أن رد فعل الدماغ السريع على الإهانات لا يهدأ مع الإهانات اللفظية المتكررة.

وقال الباحثون إن هذه الاستجابات السريعة للغاية تشبه صفعة على الوجه، لم تتضاءل بمرور الوقت، واستمرت العبارات الهجومية في جذب انتباه الدماغ، كما أظهرت التجارب أن الإهانات أثارت استجابة أكبر في نشاط الدماغ من المجاملات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
3
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button