additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🍕F&B🇶🇦 DOHA

Lusail Marina Food Arena a leisure hotspot

ساحة لوسيل للمأكولات الترفيهية نقطة جذب ترفيهية

Gulf Times

Doha: The Lusail Marina Food Arena has continued to attract a large number of customers even during the hot summer months, providing a variety of food offerings via dine-in and drive-thru options at a scenic location.

A unique way to experience dining, this concept has enticed many residents and visitors in Qatar to explore an array of local and international cuisines at their convenience.

The number of visitors is expected to further increase as the weather improves, making it one of the many touristic hotspots in Lusail City.

“Normally during the weekend, this place is packed but customers also keep coming in even during the weekdays. We hope to receive more in the weeks ahead, and especially during the FIFA World Cup Qatar 2022,” said a staff member at a café, which offers a variety of drinks and specialty coffee.

She added that the growing popularity of the recently launched e-rickshaws (three-wheelers) in Lusail also helps bring mall-goers from Place Vendome to visit and try a wide range of food and beverage selections in the Food Arena.

These environment-friendly vehicles in Lusail transport people between Place Vendome, Lusail Marina Food Arena and Katara Towers from 7pm to 3am. A 15-20 minute ride costs QR60, and each vehicle can seat up to four people, including the driver.

The Food Arena hosts more than 65 food and beverage outlets, which offer different food and beverage choices: from burgers, pizzas, sandwiches and ‘karak’ to noodles, pastries, pancakes and healthy options such as salads, smoothies and fresh juices, among others.

Dining and hanging out in the Food Arena have become a habit for many visitors, especially those who frequent Lusail Marina for a late afternoon or evening walk or jog.

“It’s accessible, there are plenty of parking spaces and a lot of food choices, either a full meal or just a light snack with family or friends. Sometimes I use the drive-thru option but on several occasions, I have my dinner here before going home,” said a Filipino expatriate, adding that Lusail City has emerged as a popular tourism destination in the country.

Apart from the numerous coffee shops, juice stalls, street eateries and restaurants, the Lusail Marina Food Arena also offers visitors a picturesque view of the Katara Towers, the promenade, Place Vendome, and the uniquely-designed buildings that surround the place.

غولف تايمز

الدوحة: استمرت منطقة لوسيل مارينا للمأكولات في جذب عدد كبير من العملاء حتى خلال أشهر الصيف الحارة ، حيث قدمت مجموعة متنوعة من عروض الطعام من خلال خيارات تناول الطعام داخل المطعم أو من خلال السيارة في موقع خلاب.

وهي طريقة فريدة لتجربة تناول الطعام، وقد جذب هذا المفهوم العديد من المقيمين والزائرين في قطر لاستكشاف مجموعة من المأكولات المحلية والعالمية في الوقت الذي يناسبهم.

ومن المتوقع أن يزداد عدد الزوار بشكل أكبر مع تحسن الطقس، مما يجعلها واحدة من العديد من المناطق السياحية في مدينة لوسيل.

“ويكون هذا المكان مزدحماً عادة خلال عطلة نهاية الأسبوع، ويواصل العملاء القدوم حتى خلال أيام الأسبوع. حيث قالت إحدى الموظفات في مقهى يقدم مجموعة متنوعة من المشروبات والقهوة المتخصصة “نأمل في الحصول على المزيد في الأسابيع المقبلة، وخاصة خلال كأس العالم FIFA قطر 2022”.

وأضافت أن الشعبية المتزايدة للعربات الإلكترونية التي تم إطلاقها مؤخراً (ذات الثلاث عجلات) في لوسيل تساعد أيضاً في جلب رواد مراكز التسوق من “بالاس فيندوم” لزيارة وتجربة مجموعة واسعة من اختيارات الأطعمة والمشروبات في “فود أرينا”.

وتنقل هذه المركبات الصديقة للبيئة في لوسيل الناس بين “بالاس فيندوم” و”لوسيل مارينا فود أرينا” وأبراج كتارا من الساعة 7 مساءً حتى 3 صباحاً. وتبلغ تكلفة الرحلة من 15 إلى 20 دقيقة 60 ريالاً قطرياً، ويمكن لكل مركبة أن تستوعب ما يصل إلى أربعة أشخاص، بما في ذلك السائق.

وتستضيف “فود أرينا” أكثر من 65 منفذاً للطعام والشراب، والتي تقدم خيارات مختلفة من الأطعمة والمشروبات: من البرغر والبيتزا والسندويشات و “الكرك” إلى المعكرونة والمعجنات والفطائر وخيارات صحية مثل السلطات والعصائر والعصائر الطازجة وغيرها. .

وأصبح تناول الطعام والتنزه في ساحة الطعام عادة لكثير من الزوار، وخاصة أولئك الذين يترددون على مرسى لوسيل في وقت متأخر من بعد الظهر أو في المساء أو المشي أو الركض.

“فهو سهل الوصول، وهناك الكثير من أماكن وقوف السيارات والكثير من خيارات الطعام، إما وجبة كاملة أو مجرد وجبة خفيفة مع العائلة أو الأصدقاء. وقد قال أحد المغتربين الفلبينيين “في بعض الأحيان أستخدم خيار القيادة بالسيارة ولكنني أتناول العشاء هنا قبل العودة إلى المنزل في عدة مناسبات.” ، مضيفاً أن مدينة لوسيل برزت كوجهة سياحية شهيرة في البلاد.

وبصرف النظر عن المقاهي العديدة وأكشاك العصير والمطاعم في الشوارع والمطاعم ، تقدم “لوسيل مارينا فود أرينا” للزوار أيضاً إطلالة خلابة على أبراج كتارا والمتنزه و “بالاس فيندوم” والمباني ذات التصميم الفريد التي تحيط بالمكان.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button