additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QNB Receives Three Prestigious Rankings by Euromoney

مجموعة بنك قطر الوطني تحصل على ثلاثة تصنيفات من مجلة يوروموني

QNA

Doha: Qatar National Bank (QNB) Group received three prestigious Euromoney Market leaders’ rankings, recognizing QNB as a Market Leader in CSR and Corporate Banking and Highly Regarded in Digital Solutions.

The rankings came as a testament to the Group’s leading position in the banking sector, as represented by its financial strength, high ratings, and the diversification of its portfolio of services and investment products.

The CSR ranking reaffirms QNB’s determination to make a positive contribution towards a wider society with an emphasis on education and financial literacy. In addition, QNB supports and delivers a range of social and humanitarian, arts and culture, health and environment, economic and international affairs, and sport initiatives.

Recognized as a Market Leader in Corporate Banking, this highlights the Bank’s strong position in the Middle East markets, and its effective role through enhanced business services and products, launched locally and across its growing international network.

Ranked as Highly Regarded in Digital Solutions reflects the Group’s focus on developing innovative solutions along with state-of the-art Internet and Mobile channels and tools, as well as a variety of advanced digital payment methods designed to provide a seamless secure banking experience.

Euromoney Market Leaders rankings take multiple sources of data including qualitative and quantitative, both internally from banks as well as external client referee data to build a robust and objective picture of industry leaders.

Proud to be the Official Middle East and Africa Supporter of the FIFA World Cup 2022, QNB Group extends through its subsidiaries and associate companies to more than 30 countries across three continents providing a comprehensive range of advanced products and services.

The total number of employees is 27,000 operating through 1 000 locations, with an ATM network of more than 4,700 machines.

قنا

الدوحة: مجموعة بنك قطر الوطني QNB/، ثلاثة تصنيفات من مجلة /يوروموني/، وذلك اعترافا بجهودها في مجال المسؤولية الاجتماعية وقطاع الخدمات المصرفية للشركات، وكبنك يحظى بتقدير كبير في مجال الحلول الرقمية.

وقالت المجموعة، في بيان، إن هذه التصنيفات تأتي بمثابة شهادة على مكانتها الرائدة في القطاع المصرفي، والمتمثلة في قوتها المالية، وتصنيفاتها العالية، وتنوع محفظتها من الخدمات والمنتجات الاستثمارية، موضحة أن هذه التصنيفات تبرز أيضا دورها في مجال المسؤولية الاجتماعية وحرصها على تقديم مختلف المساهمات الإيجابية نحو المجتمع وبشكل رئيسي لمنظومة التعليم والتوعية المالية، فضلا عن دعم بنك قطر الوطني مجموعة من المبادرات الاجتماعية والإنسانية، والعديد من الفعاليات في مجالات رئيسية تشمل الفنون والثقافة والصحة والبيئة والشؤون الاقتصادية والدولية والرياضية.

وبينت أن هذه التصنيفات تسلط الضوء على دور البنك للارتقاء بالخدمات المصرفية للشركات، من خلال التطوير المستمر للخدمات والمنتجات المصرفية للشركات محليا وعبر شبكته الدولية.

ويحظى مجال الحلول المصرفية الرقمية باهتمام خاص من قبل المجموعة، مما يعكس التزامها بتطوير حلول مالية مبتكرة، إلى جانب قنوات الخدمات المصرفية عبر الهاتف الجوال والإنترنت، بالإضافة إلى إطلاقها مجموعة متنوعة من وسائل الدفع الرقمية الحديثة والمصممة لتلبية احتياجات عملائها بأعلى مستويات الحماية والأمان.

وتستند تصنيفات /يوروموني/ إلى مصادر متعددة للبيانات، حيث تعتمد عملية التصنيف على مجموعة واسعة من المعايير النوعية والكمية مثل حجم الأعمال والابتكار والقيادة والتصنيفات الائتمانية وجودة الأصول والأرباح ومعدلات الكفاءة ومؤشرات الأداء الرئيسة، سواء داخليا من البنوك أو من بيانات استطلاعات الرأي للعملاء الخارجيين، من أجل بناء صورة قوية وموضوعية لقادة السوق.

وتتواجد المجموعة في أكثر من 30 بلدا وثلاث قارات حول العالم من خلال فروعها وشركاتها التابعة، حيث تقدم مجموعة شاملة من أحدث الخدمات والمنتجات المصرفية لعملائها، ويعمل في المجموعة ما يزيد عن 27 ألف موظف في أكثر من ألف فرع ومكتب تمثيلي، بالإضافة إلى شبكة واسعة من أجهزة الصراف الآلي تزيد عن 4700 جهاز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button