additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Qatar Post’s Exhibition Reviews History of Sports Stamps

معرض بـ بريد قطر يستعرض تاريخ الطوابع الرياضية

QNA

Doha: Hosted by Qatar Post, the Sports for All exhibition celebrates sports stamps and highlights a group of stamps that talk about the first postage stamp in Qatar and the pictures it carried during that period.

The exhibition, which will run until Sep. 4, will be held in cooperation between the Qatar Stamp Center and Qatar Post three months before the start of the FIFA World Cup Qatar 2022 to shed light on the history of special stamps issued in major sporting events around the world. This includes the World Cup and other sports such as chess, swimming, handball, football, tennis, fencing, and snowboarding.

In statements to Qatar News Agency (QNA), stamp collector Abdulrahman Al Langawi said that the history of stamps related to sports extends before the launch of the first World Cup in 1930.

The exhibition includes 14 “frames”, with each one containing a number of different sports stamps around the world. The exhibition also includes explanations in Arabic and English, an overview of the history of post in Qatar and the center, and the stamp hobby. Visitors can view the exhibits and the various stamps they contain, he explained.

For his part, Issa Al Fakhro, a collector of sports and historical stamps, said that the Sports for All exhibition contains a collection of stamps, through which all known sports in the world are shown. Each stamp carries a full explanation of each sport so that the visitor can learn about different sports and their history.

The exhibition is being held to promote the FIFA World Cup Qatar 2022. It is intended that the Qatari Youth Hobbies Centre will cooperate with a number of authorities in the country during the coming period to hold exhibitions for Olympic sports, as part of a plan to spread cultural awareness of sports through the hobby of stamps spread around the world.

قنا

الدوحة: يحتفي معرض الرياضة للجميع، الذي يحتضنه /بريد قطر/، بالطوابع الرياضية، إلى جانب تسليط الضوء على مجموعة من الطوابع التي تتحدث عن أول طابع بريدي في قطر، والصور التي كان يحملها في تلك الفترة.

ويقام المعرض، الذي يستمر حتى 4 سبتمبر المقبل، بالتعاون بين المركز القطري للطوابع و/بريد قطر/، وقبل نحو ثلاثة شهور من انطلاق بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، لتسليط الضوء على تاريخ الطوابع الخاصة التي صدرت في مناسبات رياضية كبرى حول العالم، ومن بينها بطولات كأس العالم، إلى جانب مختلف الرياضات ومنها: الشطرنج، والسباحة، وكرة اليد، وكرة القدم، والتنس بأنواعها، وكذلك رياضة المبارزة، والتزلج على الجليد، والعديد من الرياضات الأخرى.

وقال السيد عبد الرحمن اللنجاوي هاوي جمع طوابع في تصريحات لوكالة الأنباء القطرية /قنا/: إن تاريخ الطوابع الخاصة بالرياضة يمتد إلى ما قبل انطلاق أول بطولة لكأس العالم في عام 1930.

وأوضح أن المعرض يشمل 14 /فريما/، ويحتوي الفريم الواحد على عدد من الطوابع الرياضية المختلفة حول العالم، كما يتضمن المعرض شرحا باللغتين العربية والإنجليزية، ونبذة عن تاريخ البريد في قطر، ونبذة عن المركز وهواية الطوابع، ويتسنى للجمهور وزوار البريد مشاهدة المعروضات وما تحتويه من طوابع متنوعة.

من جهته، قال السيد عيسى الفخرو هاوي جمع طوابع رياضية وتاريخية: إن معرض “الرياضة للجميع” يحتوي على مجموعة طوابع، يظهر من خلالها مجمل الرياضات المعروفة في العالم، ويحمل كل طابع شرحا وافيا عن كل رياضة؛ وذلك ليتمكن الزائر من التعرف على الرياضات المختلفة وتاريخها.

ويقام المعرض بهدف الترويج لمونديال كأس العالم FIFA قطر 2022، ومن المزمع أن يتعاون المركز القطري لهواة الطوابع والعملات مع عدد من الجهات في الدولة خلال الفترة المقبلة؛ بهدف إقامة معارض خاصة بالرياضة الأولمبية، وذلك ضمن خطة لنشر الوعي الثقافي الرياضي من خلال هواية الطوابع المنتشرة بالعالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button