additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

14 thrilling activities not to be missed during World Cup

14 نشاطاً مثيراً لا يفوّت خلال كأس العالم

The Peninsula

Doha: As the most-anticipated FIFA World Cup Qatar 2022 is fast approaching, Qatar is gearing up to provide even more for the fans with 14 exciting events that will take place concurrently.

Qatar Tourism announced on its official social media pages the activities wherein it said: “With just under #100DaysToGo until the #FIFAWorldCupQatar2022 we bring you some more exciting events.”

Football fans can enjoy an array of activities during the most prestigious event. Among included are B12 Beach Club Doha, a prime beach club in West Bay, offering exquisite indoor and outdoor restaurants; Al Sidral Beach, a youth-oriented, sunrise to sunset beach with kiosks featuring different cuisines, both beaches are located at West Bay North Beach, and will be open from October 15 to March 31, 2023.

Lusail Winter Wonderland, an IMG theme park at Al Maha Island will host and offer over 50 games and rides for all ages, this is from November 1 to December 31. Celebrate the country’s performing arts and incredible architecture with local and international artists at Festival in Motion from November 5 to 18 at public spaces and heritage sites. Overlooking the sea and Doha’s skyline, Corniche Activations from November 14 to December 18 is a festival representing cultures of countries participating in the World Cup.

A FIFA Fan Festival is all set from November 17 to December 18 at Al Bidda Park. This is a mega event for all football enthusiasts, offering great food, music, entertainment, and more. To enable fans of the World Cup to practice various sports and youth activities away from the city crowds, ‘Our Story’ will be held at Al Thakira, Sealine, Al Qalayel, and Al Wakra Old Market from November 18 to December 18.

Feel the beat at the music festival of epic proportions at ARAVIA by MDL Beast happening at Al Wakra, from November 20 to December 18. Meanwhile, the Lusail Boulevard from November 20 to December 20 will offer a variety of attractions, food stalls and retail stores, the location is close to the Lusail Metro station and facing Lusail Stadium.

Enjoy a beach club life and fabulous football by Doha’s glistening waterfront at 974 Beach Club located near Stadium 974, from November 20 to December 20.

Arcadia Spectacular at Ras Abu Fontas is an A-list line-ups from the global stage of techno and house music, happening on November 21 to December 21.

The annual performing arts festival showcasing talent from Qatar and the region will also be held dubbed D’reeshaa Performing Arts Festival at Education City-Oxygen Park, from December 11 to 17. The Darb Al Saai Event is all geared up from December 12 to 20 at Umm Salal Muhammed.

It is one of the annual events accompanying Qatar National Day celebration. And fashionistas, and music lovers shouldn’t miss the Qatar Fashion United by CR Runway on December 16 at 974 Stadium.

The event will be held between the matches and will celebrate fashion, art, music and more like never before.

ذا بينينسولا

الدوحة: مع الإقتراب السريع لموعد بطولة كأس العالم لكرة القدم قطر 2022 المنتظرة، تستعد قطر لتقديم المزيد من الفعاليات للجماهير من خلال 14 نشاطاً مثيراً بشكل متزامن.

حيث أعلنت قطر للسياحة على صفحاتها الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي عن الأنشطة: “مع أقل من # 100 يوم لبدء # FIFAWorldCupQatar2022 ، نقدم لك بعض الأنشطة المثيرة”.

ويمكن لعشاق كرة القدم الاستمتاع بمجموعة من الأنشطة خلال الحدث الأكثر شهرة.

ومن ضمنها نادي الدوحة الشاطئي B12 ، وهو نادي فخم على شاطئ الخليج الغربي، يحتوي مطاعم داخلية وخارجية رائعة. وأيضاً شاطئ السردال، وهو شاطئ موجه للشباب، متوفر للزوار من شروق الشمس إلى غروبها مع أكشاك تقدم مختلف المأكولات، ويقع كلا الشاطئين في ويست باي نورث بيتش، وسيستقبلا الزوار من 15 أكتوبر إلى 31 مارس 2023.

لوسيل ونتر وندرلاند، مدينة ملاهي تابعة لـ “آي أم جي” في جزيرة المها وستستضيف وتقدم أكثر من 50 لعبة وجولة لجميع الأعمار، وذلك في الفترة من 1 نوفمبر إلى 31 ديسمبر.

يمكنك الإحتفال بالفنون المسرحية والهندسة المعمارية الرائعة في البلاد مع فنانين محليين وعالميين في مهرجان الحركة من 5 إلى 18 نوفمبر في الأماكن العامة والمواقع التراثية.

وأيضاً يوجد فعاليات الكورنيش المطل على البحر وأفق الدوحة من 14 نوفمبر إلى 18 ديسمبر وهو مهرجان يمثل ثقافات الدول المشاركة في كأس العالم.

ويقام مهرجان الفيفا للمشجعين في الفترة من 17 نوفمبر إلى 18 ديسمبر في حديقة البدع. فهذا الحدث الضخم لجميع عشاق كرة القدم، حيث يقدم طعاماً رائعاً وموسيقى وترفيه. ويمكّن عشاق كأس العالم من ممارسة الأنشطة الرياضية والشبابية المختلفة بعيداً عن حشود المدينة، وستقام مبادرة “قصتنا” في سوق الذكيرة وسيلين والقلايل وسوق الوكرة القديم في الفترة من 18 نوفمبر إلى 18 ديسمبر.

وعليك حتماً الإستمتاع بالإيقاع في المهرجان الموسيقي الإستثنائي “مدلبيست” الذي يقام في الوكرة، من 20 نوفمبر إلى 18 ديسمبر. فموقعه قريب من محطة مترو لوسيل ومقابل استاد لوسيل.

وعليك حتماً الإستمتاع بحياة النوادي الشاطئية وكرة القدم الرائعة على الواجهة البحرية المتلألئة للدوحة في نادي شاطئ 974 الواقع بالقرب من استاد 974، من 20 نوفمبر إلى 20 ديسمبر.

وأركاديا سبيكتاكيولار في راس أبو فنطاس هي عبارة عن مجموعة من نخبة موسيقى التكنو والهاوس العالمية، والتي ستقام في الفترة من 21 نوفمبر إلى 21 ديسمبر.

كما سيقام مهرجان الفنون المسرحية السنوي الذي يستعرض المواهب من قطر والمنطقة الذي يطلق عليه مهرجان دريشة للفنون الأدائية في المدينة التعليمية – حديقة الأكسجين، في الفترة من 11 إلى 17 ديسمبر،

وتستعد فعالية درب الساعي من 12 إلى 20 ديسمبر. في أم صلال محمد. وهي إحدى الفعاليات السنوية المصاحبة للاحتفال باليوم الوطني لدولة قطر. ولا ينبغي أن يفوت عشاق الموضة وعشاق الموسيقى عرض أزياء قطر المتحدة من قبل سي آر رانواي يوم 16 ديسمبر في استاد 974.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button