additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle👩‍🎨 Art

One Pass, gateway to Qatar’s best cultural offerings, launched

إطلاق تذاكر “One Pass” لأفضل العروض الثقافية في قطر

The Peninsula

Doha: One Pass — your getaway to Qatar’s best experiences — is now available, Qatar Creates has announced.

One Pass gives the holder access to over 300 experiences in Doha from culture, art, fashion and food. Individuals can get Gold, Platinum, or Diamond membership for QR399, QR499, and QR1,999 respectively.

Gold Pass gives access to five museums and exhibitions, and small discounts on events and dining in the country. Platinum Pass has unlimited access to Qatar’s best museums and exhibitions, plus discounted dining at over 200 locations.

Diamond Pass is the ultimate VIP experience in Qatar, giving access to everything in Platinum, plus exclusive access to over 12 VIP lounges in Doha.

Moreover, holders of One Pass can get free access to heritage sites, up to 40 percent discount for fashion shows and concerts (free for Diamond pass holders), up to 20 percent gift shop discounts, and discounts at 24 adventures, among others.

People can purchase the membership at qacreates.com. It will be valid from October 1 to December 31, 2022.

ذا بينينسولا

الدوحة: أعلنت قطر عن توفر تذاكر “One Pass” لتكون رحلتك إلى أفضل التجارب في قطر.

حيث تمنح تذاكر “One Pass” حاملها الوصول إلى أكثر من 300 تجربة في الدوحة من الثقافة والفن والموضة والطعام. ويمكن للأفراد الحصول على العضوية الذهبية أو البلاتينية أو الماسية مقابل 399 ريال قطري و 499 ريال قطري و 1999 ريال قطري على التوالي.

تتيح العضوية الذهبية الوصول إلى خمسة متاحف ومعارض، وخصومات صغيرة على الأحداث وتناول الطعام في الدولة. بينما تساعدك العضوية البلاتينية بوصول غير محدود إلى أفضل المتاحف والمعارض في قطر، بالإضافة إلى تناول الطعام بأسعار مخفضة في أكثر من 200 موقع.

أما العضوية الماسية فهي أفضل تجربة لكبار الشخصيات في قطر، حيث تتيح الوصول إلى كل شيء ضمن العضوية البلاتينية، بالإضافة إلى الوصول الحصري إلى أكثر من 12 صالة لكبار الشخصيات في الدوحة.

وعلاوة على ذلك ، يمكن لحاملي “One Pass” الوصول مجاناً إلى المواقع التراثية، والحصول على خصم يصل إلى 40 بالمائة على عروض الأزياء والحفلات الموسيقية (مجاناً لحاملي بطاقة العضوية الماسية)، وخصومات تصل إلى 20 بالمائة في متاجر الهدايا، وخصومات في 24 مغامرة، من بين أمور أخرى.

يمكن للناس شراء بطاقات العضوية في qacreates.com. والعرض صالح من 1 أكتوبر إلى 31 ديسمبر 2022.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button