additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured💉 Health😎 LifeStyle

Post vacation weight gain ..A students’ and employees’ nightmare

زيادة الوزن بعد الإجازة .. كابوس الطلبة والموظفين

Al-Raya

Doha: A number of doctors confirmed that weight gain during the holidays is a noticeable phenomenon, especially after the end of the summer vacation, and the excessive eating habits during it.

They noted that this problem occurs due to several things, including excessive consumption of junk food, ice cream, sweets, soda, and sweetened juices.

They assured that this type of food is high in calories, which contributes to more weight gain, and many may fail to lose it after the holiday.

They explained that many people overeat during vacation, whether inside or outside the country while traveling.

They stressed the need to avoid consuming fast food and to replace it with balanced meals that are low in calories in addition to physical activity.

الراية

الدوحة: أكدَ عددٌ من الأطباء أن زيادة الوزن خلال فترة الإجازات تعتبر أمرًا ملحوظًا، خاصة بعد انتهاء الإجازة الصيفيّة، وما تشهده من إفراط في تناول الطعام.

ونوّهوا بأن هذه المشكلة تحدثُ نتيجة عدة أمور منها تناول الوجبات الجاهزة بشكل مفرط والمثلجات والحلويات والمياه الغازية والعصائر المُحلاة.

وأكدوا لـ الراية أن هذه النوعية من الأغذية تحتوي على سعرات حرارية عالية، ما يساهمُ في اكتساب المزيد من الوزن، وقد يفشل الكثيرون في التخلص منه بعد انتهاء العطلة.

وأوضحوا أن الكثير من الأشخاص يفرطون في تناول الأطعمة بكافة أشكالها خلال فترة الإجازات سواء داخل البلاد أو خارجها خلال السفر.

ونصحوا بضرورة تجنّب تناول الوجبات السريعة واستبدالها بوجبات متوازنة قليلة السعرات الحرارية بالإضافة إلى ممارسة النشاط البدني.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button