additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

Al Arabi Officially Signs Syrian Striker Omar Al Somah

العربي يتعاقد رسميا مع المهاجم السوري عمر السومة

QNA

Doha: Al Arabi Qatari club announced that it has officially signed Syrian international striker Omar Al Somah from the Saudi club Al-Ahli, on loan, with a one-season contract, in order to join the ranks of the first football team in QNB Stars League for the 2022-2023 season.

Al Arabi Club said on its official website: “it has been agreed with the Saudi Al-Ahli club to loan the player Al Somah to our club for one season”. At the same time, they appreciated the good cooperation of Al-Ahli SC.

The Syrian Player is the historical scorer of the Saudi Al-Ahli team, where he participated in 240 matches, scored 192 goals and made 30 goals, since he has joined in the summer of 2014 from Kuwait’s Qadisiya.

Al Somah, who grew up in the Syrian club Al-Fotuwa, previously played in the Kuwaiti Qadisiya between 2011 and 2014, and then left the team for Saudi Al-Ahli SC in the summer of 2014, with whom he was crowned the league title in the 2015-2016 season, and also achieved the title of top scorer of the Saudi League 3 times.

Al Somah is the historical top scorer of Al-Ahli and the Saudi Professional League with 143 goals in 179 games.

Al Somah will participate with Al Arabi for the first time against Al Rayyan on Thursday afternoon at the Lusail Stadium, one of the stadiums of the FIFA World Cup Qatar 2022.

قنا

الدوحة: أعلن نادي العربي القطري تعاقده رسميا مع المهاجم الدولي السوري عمر السومة قادما من نادي الأهلي السعودي، على سبيل الإعارة، بعقد لمدة موسم واحد، وذلك للانضمام لصفوف الفريق الأول لكرة القدم في الدوري “دوري نجوم QNB” للموسم 2022 – 2023.

وقال النادي العربي عبر موقعه الرسمي: “تم الاتفاق مع النادي الأهلي السعودي على إعارة اللاعب السومة إلى نادينا لمدة موسم واحد”.. مثمنا في الوقت نفسه حسن تعاون الأهلي السعودي.

ويعد اللاعب السوري الهداف التاريخي لفريق الأهلي السعودي، حيث شارك في 240 مباراة، وسجل 192 هدفا، وصنع 30 هدفا، منذ انضمامه في صيف 2014 قادما من القادسية الكويتي.

وسبق أن لعب السومة، الذي نشأ في نادي الفتوة السوري، في صفوف القادسية الكويتي في الفترة ما بين عامي 2011 و2014، ورحل عن الفريق إلى صفوف الأهلي في صيف 2014، والذي توج معه بلقب الدوري في موسم 2015 – 2016، كما حقق معه لقب هداف الدوري السعودي 3 مرات.

وتمكن هذا اللاعب من تسجيل 10 أهداف بقميص الأهلي، كما صنع 3 أهداف في 24 مباراة لعبها في الدوري الموسم الماضي، كما سجل هدفا وصنع آخر في مباراتين بكأس خادم الحرمين الشريفين.

ويعد السومة الهداف التاريخي للأهلي والدوري السعودي للمحترفين برصيد 143 هدفا في 179 مباراة .

ومن المنتظر أن يشارك السومة رسميا لأول مرة مع الفريق في مباراة الديربي أمام الريان بعد غد الخميس على استاد لوسيل، أحد ملاعب كأس العالم FIFA قطر 2022، لحساب الجولة الثانية من الدوري.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button