additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🏆2022

SC Holds Special Entertainment Events to Mark 100 Days Countdown to Qatar 2022

اللجنة العليا تنظم فعاليات ترفيهية بمناسبة 100 يوم قبل انطلاق المونديال

QNA

Doha: The Supreme Committee for Delivery and Legacy (SC) is organizing a series of special entertainment activities and events in a number of shopping malls in Doha, to mark 100 days to go until the big kick-off of Qatar 2022.

The activations will take place from 11-13 August at Doha Festival City, Place Vendome and Mall of Qatar, and will feature football activities, special giveaways, e-gaming, community performances and celebrity guests. A grand finale event at Mall of Qatar will bring the celebrations to an end on August 13.

The fans will have the chance to win tickets to the opening match of the FIFA World Cup at Al Bayt Stadium which will bring together Qatar and Ecuador. For a chance to win, fans must take part in a number of activities to test their football skills. Tickets will be awarded to the highest scorer on each day.

SC Deputy Director General for Marketing, Communications & Event Experience Khalid Al Mawlawi said: “Excitement is building across the country as we eagerly await the big kick-off on 21 November. These activations will offer a taste of the tournament as we eagerly await the big kick-off on 21 November. These activations will offer a taste of the tournament as we edge closer to a landmark edition of the FIFA World Cup the first to be held in the Middle East and Arab world.” “We encourage everyone to attend these events to sample the atmosphere, enjoy the activations and have the chance to win FIFA World Cup tickets,” Al Mawlawi said.

قنا

الدوحة: تنظم اللجنة العليا للمشاريع والإرث سلسلة من الأنشطة والفعاليات الترفيهية في عدد من مراكز التسوق بالدوحة، احتفالاً بانطلاق العد التنازلي لـ 100 يوم على بدء منافسات بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 أواخر العام الجاري.

وتتواصل الفعاليات الترفيهية من 11 إلى 13 أغسطس الجاري في مجمعات /دوحة فستيفال سيتي/، و/بلاس فاندوم/، و/قطر مول/، وتشمل أنشطة في رياضة كرة القدم، وهدايا مميزة، وألعاباً إلكترونية، وعروضاً للجاليات المقيمة في قطر.

وتشهد الفعاليات حضور عدد من الشخصيات المعروفة، وتختتم باحتفالية كبرى في قطر مول يوم 13 أغسطس الجاري.

وستتاح الفرصة أمام المشاركين في الفعاليات للفوز بتذاكر لحضور مباراة افتتاح البطولة التي تجمع بين منتخبي قطر والإكوادور في استاد البيت يوم 21 نوفمبر المقبل، حيث يتعين على زوار المراكز التجارية المشاركة في عدد من الأنشطة لاستعراض مهاراتهم في كرة القدم، وسيحصل على تذاكر المباراة الافتتاحية المتنافس الذي ينجح في تسجيل أعلى النقاط في كل يوم من أيام الفعاليات.

وأعرب السيد خالد علي المولوي، نائب المدير العام للتسويق والاتصال وتجربة البطولة، في اللجنة العليا للمشاريع والإرث، عن سعادته باقتراب موعد البطولة العالمية، وتصاعد وتيرة الحماس والتشويق في أنحاء قطر، مع ترقب الجميع لانطلاق صافرة البداية لمباراة الافتتاح في 21 نوفمبر المقبل.

وأضاف: “ستسهم الأنشطة والفعاليات التي ننظمها احتفالاً ببقاء 100 يوم على انطلاق المونديال في تقديم لمحة عن الأجواء الرائعة التي ستعم البلاد خلال المهرجان الكروي، مع اقترابنا أكثر من استضافة نسخة تاريخية من البطولة، التي تقام للمرة الأولى في العالم العربي والمنطقة”.

وتابع: “ندعو الجميع لحضور هذه الأنشطة للتعرف على جانب مما ينتظرهم من متعة وتشويق خلال الحدث العالمي، وقضاء أوقات رائعة مع الفعاليات الخاصة بهذه المناسبة، إضافة إلى فرصة الفوز بتذاكر لحضور مباريات كأس العالم”.

وتتنوع الأنشطة والفعاليات الترفيهية في دوحة فستيفال سيتي في الفترة من 11 إلى 13 أغسطس الجاري، وفي بلاس فاندوم من 11 إلى 13 منه، وفي قطر مول من 12 إلى 13 من الشهر نفسه الذي يشهد الحفل الختامي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button