additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎮Games & Movies

Happy Game is Not for the faint-hearted

لعبة «هابي جيم» ليست لأصحاب القلوب الضعيفة

DPA

Berlin: There’s a saying about not judging a book by its cover, but nowadays there should be one about not judging any computer game by its name. “Happy Game” might make one expect it to be a light game of fun, but it is not like that at all. The game -developed by Amanita Design, famous for its family-friendly games like Machinarium and Samorost- is a horror game rather than a fun game.

Happy Game focuses on a little boy who falls asleep to a horrible nightmare. The things he lost, like a ball or a teddy bear, suddenly reappear in this nightmare, but in order to get them back to real life, he must go through a series of powerful adventures and solve difficult puzzles.

When it comes to violence, Happy Game does not hold back, as it contains blood, corpses and even a guillotine, without changing its bloody nature with smiling faces and colorful rabbits.

د ب أ

برلين: إذا كانت الحكمة تقول لا تحكم على الكتاب من عنوانه، فإنه أيضًا يجب ألا تحكم على أي لعبة كمبيوتر من اسمها. فلعبة «هابي جيم» أو «اللعبة السعيدة» قد تجعل المرء يتوقع أنها لعبة مرحة خفيفة لكنها ليست كذلك على الإطلاق. فاللعبة التي طورتها شركة «أمانيتا ديزاين» المشهورة بألعابها المناسبة للعائلة، مثل ماشيناريوم وسماوروست، هي لعبة رعب وليست لعبة مرحة.

تركز لعبة «هابي جيم» على طفل صغير يواجه كابوسًا قويًا. وتعود الأشياء التي فقدها مثل كرة أو دمية دب، إلى الظهور بشكل مُفاجئ في هذا الكابوس، لكنه لكي يستعيدها إلى الحياة الواقعية، يجب أن يمر بمجموعة من المغامرات القوية ويحل ألغازًا صعبة.

وعندما يتعلق الأمر بالعنف، فإن لعبة «هابي جيم» لا تتراجع عنه، فهي تحتوي على دماء وجثث وحتى مقصلة، دون أن يغير من طبيعتها الدامية وجود وجوه مبتسمة وأرانب ملوّنة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button