additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎸 Music

Young Venezuelans attempt to break Guinness record for largest orchestra

فنزويلا.. نحو “غينيس” لأكبر أوركسترا في العالم

Reuters

Caracas: Venezuela on Saturday attempted to break the Guinness record for the world’s largest orchestra, as 12,000 musicians played a classical piece together for more than five minutes.

The attempt, by the country’s National System of Youth and Children’s Orchestras, known as “The System”, would beat a Russian record  set two years ago and will be judged by Guinness in the next 10 days.

“The System” counts some 350,000 children and youths among its rank, playing in a network of 180 orchestras.

Saturday’s musicians, wearing white, played Piotr Ilich Tchaikovsky’s Marche Slave for 10 minutes at Caracas’ military academy.

“It is a pleasure to be at the official attempt via video,” Guinness expert Susana Reyes said.

The current record was set in Saint Petersburg when 8,097 musicians played together.

وكالات

12 ألف موسيقي في فنزويلا يشاركون في العزف من أجل تسجيل رقم قياسي لأكبر أوركسترا في العالم.

شارك الآلاف من الموسيقيين في فنزويلا، معظمهم من الأطفال والمراهقين، بالعزف من أجل تسجيل رقم قياسي لأكبر أوركسترا في العالم.

وتجمع العازفون في الأكاديمية العسكرية، أول من أمس السبت في 13 تشرين الثاني/نوفمبر، لتنضم إليهم آلات النفخ الخشبية والنحاسية وآلات الإيقاع.

وسعت شبكة من الموسيقيين المعروفة باسم “سيستيما” لجمع 12 ألف موسيقي للمشاركة في الفعالية.

وعزف الموسيقيون إحدى مقطوعات الموسيقار الروسي تشايكوفسكي لمدة 10 دقائق تقريباً في الهواء الطلق تحت إشراف مسؤولين مختصين ومستقلين، كانت مهمتهم التحقق من أن أكثر من 8097 آلة موسيقية تعزف في وقت واحد، بحسب ما أوردته صحيفة “واشنطن بوست”.

ومن المفترض أن تعلن موسوعة “غينيس” عن كلمتها في غضون 10 أيام في حال سيتم تسجيل هذه الفعالية بموسوعتها القياسية، وذلك بعد أن استعانت بأكثر من 250 مشرفاً للمراقبة في أثناء تسجيل المقطوعة الموسيقية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button