additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

Aspire Academy Kicks-Off Pre-Academy Athletics Trials for Clubs

أكاديمية أسباير تبدأ الاختبارات التمهيدية لانتقاء أفضل المواهب الرياضية

QNA

Doha: Aspire Academy kicked off early last week athletics trials for its pre-academy program for young athletes.

The program, which is spread over nearly 7 months of trials, is specially designed for the clubs who select and send the best athletes to Aspire Academy, where they are coached and closely monitored by the academy coaches. Only Grade 6 students born in 2010 are entitled to join the seventh-month program, which is conducted to identify future athletes.

The program is a part of Aspire Academy’s recruitment drive for athletics, and only the successful ones from the trials are invited to attend training sessions at the iconic Aspire Academy.

“This is the first of several trials this season. We plan to have three to four trials until February. The purpose of these trials is to identify the talented boys whom we would like to invite to our pre-academy athletics team,” said Richard Tremere, Head of Development Program at Aspire Academy.

“The athletes are nominated by their respective clubs to attend the trials. We’ve 27 boys from nine clubs.”

During the training session, the athlete’s progress is monitored, and the performance becomes the key to full-time enrolment at the world’s leading sports academy.

“The selected boys train twice a week at the Aspire Academy. After completing their session, we look into their progress and development towards the season end to find out if they can be retained as full-time student at the academy,” added Tremere.

True to its motto, Aspire Academy has always worked hard to attract and groom the best talents in sports by collaborating with the local clubs and schools in the country.

قنا

الدوحة: بدأت أكاديمية أسباير الاختبارات التمهيدية السنوية التي تقيمها من أجل انتقاء أفضل المواهب الرياضية عبر عدة محطات وعلى مدار ما يقارب 7 أشهر.

وجاءت البداية مع مواهب ألعاب القوى بترشيح من أنديتهم ممن يتوفرون على إمكانيات تؤهلهم ليصبحوا أبطالا في المستقبل. وترعى الأكاديمية هؤلاء المرشحين من خلال العديد من المحطات يشرف عليها فريق من الخبراء المختصين والكشافين من إدارة الرياضة في أكاديمية أسباير.

وشارك في التجارب الأولية ما يقارب 27 طالبا من مواليد 2010 ، ممثلين عن أندية مختلفة وقد بدأت عملية اختباراتهم عبر أخذ قياساتهم الحيوية والحرص على كافة الإجراء الاحترازية والقيام بكافة الاختبارات المطلوبة منهم بكل حماس ورغبة منهم للانضمام للأكاديمية.

وقال ريتشارد تريمير رئيس برنامج التطوير في أكاديمية أسباير، هذه هي الحصة الأولى للبرنامج التمهيدي لاكتشاف المواهب بهدف ضمها إلى الأكاديمية كجزء من عدة حصص سنقوم بها في هذا الموسم، ونستهدف في هذا البرنامج طلاب الصف السادس الابتدائي بالتعاون مع كافة الأندية في قطر لترشيح أفضل المواهب لديهم للانضمام لأكاديمية أسباير.. مضيفا تقوم الأكاديمية بإجراء اختبارات لهذه الفئة ومتابعتها عبر مراحل للوقوف على أفضل المواهب فيها، وسيخضع الطلاب الذين سيتم اختيارهم من خلال هذه الاختبارات لبرنامج تدريبي قبل الدخول للأكاديمية لمدة قرابة 7 أشهر بمعدل مرتين إلى ثلاث مرات أسبوعيا، وسيتم قياس ومراقبة مدى تطورهم وبعدها سننظر إلى إمكانية انضمامهم بشكل كامل للأكاديمية.

وعن الفرق بين هذا البرنامج ومعسكر المرحلة البرونزية الذي تنظمه الاكاديمية، قال تريمير: “نقوم في هذا البرنامج بالتعاون مع الأندية فقط حيث يستهدف الطلاب المنضمين للأندية ولكن في المعسكر الفضي يكون التعاون مع المدارس حيث يشمل عددا أكبر من الطلاب”.

وتسعى أكاديمية أسباير دائما لاستقطاب أفضل المواهب وتطويرها في الرياضات التي تناسب إمكانياتها في سن صغيرة ويقوم فريق الخبراء والأخصائيين بالأكاديمية سنويا بالعديد من الاختبارات بالتعاون مع الأندية والمدارس للحصول على أفضل المواهب حتى تبدأ عملية البناء والتطوير في هذا العمر والوصول إلى أعلى المستويات في الوقت المناسب، ويعد هذا هو الأساس الذي بنيت عليه رؤية ورسالة أكاديمية أسباير وهو تطوير أبطال في الرياضة والحياة، حيث تبدأ عملية التطوير لهؤلاء الطلاب الرياضيين منذ المراحل المبكرة من أعمارهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button