additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Third Cyber Security Expert Workshop Begins

بدء ورشة العمل الثالثة للخبراء في الأنظمة الأمنية

QNA

Doha: Organized by the Safety and Security Operations Committee (SSOC) of the FIFA World Cup Qatar 2022, in cooperation with Project Stadia of the International Criminal Police Organization (INTERPOL), the third cyber security expert workshop (Stadia) has begun on Monday at the Civil Defense Officers Club, and will continue for three days.

The workshop, which is held in preparation for the 2022 World Cup with the participation of a number of experts from various member states of INTERPOL, will address topics related to the use of modern technologies to achieve security in major sporting events and the exchange of experiences including crowd management system, security and safety systems for FIFA tournaments, as well as video analysis systems, anti-drone technologies, and many cyber security-related issues.

Project Stadia’s Senior Manager of INTERPOL Falah Abdulla Al Dosari explained that the workshop aims to achieve the best security practices in preparation for Qatar’s organizing of the 2022 World Cup, pointing out that the workshop comes as part of the efforts made by INTERPOL’s Stadia project after the lifting of precautionary measures due to the Coronavirus (COVID-19) pandemic.

He noted that Project Stadia is a Qatari project that was established in 2012 in cooperation with INTERPOL, with the aim of assisting INTERPOL member states to develop and implement police and security measures in preparation for major sporting events, adding that the project contributes to identifying the necessary security arrangements during the FIFA World Cup that will be hosted by the State of Qatar in 2022.

He affirmed that the State of Qatar is one of the developed countries that have made great strides in the fields of security technology, which is why holding such workshops will give the Qatari expertise the opportunity to support countries that seek to host major events.

For his part, Head of the Technical Affairs Unit at the Safety and Security Operations Committee (SSOC) of the FIFA World Cup Qatar 2022 Lt. Col. Jassim Al Sayed said that the workshop seeks for the exchange of experiences and coordination among international partners and experts in the field of technical security.

قنا

الدوحة: بدأت، اليوم، ورشة العمل الثالثة للخبراء في الأنظمة الأمنية (استاديا) والتي تنظمها لجنة عمليات أمن وسلامة بطولة كأس العالم فيفا قطر 2022، بالتعاون مع مشروع (استاديا) التابع للمنظمة الدولية للشرطة الجنائية (الإنتربول) بنادي الضباط بالدفاع المدني وتستمر ثلاثة أيام.

تناقش الورشة، التي تعقد في إطار الاستعدادات لبطولة كأس العالم 2022، ويشارك فيها عدد من الخبراء من مختلف الدول الأعضاء بالإنتربول، مجموعة من الموضوعات المتعلقة باستخدام التقنيات الحديثة في تحقيق الأمن في الفعاليات الرياضية الكبرى وتبادل الخبرات في هذا الإطار منها: نظام إدارة الحشود، وأنظمة الأمن والسلامة لبطولات الفيفا، والتقنيات المستجدة لأمن وسلامة الأحداث الدولية الكبرى من وجهة نظر مشغل المنشأة وأنظمة التعرف على الوجه، وأنظمة تحليل مقاطع الفيديو، وتقنيات مكافحة الطائرات بدون طيار، والمنظور العملياتي للتقنيات المستخدمة في تأمين الأحداث الكبرى، وغيرها من الموضوعات ذات العلاقة بالتقنيات الأمنية.

وأوضح السيد فلاح عبد الله الدوسري مدير عام مشروع (استاديا) بالمنظمة الدولية للشرطة الجنائية (الإنتربول)، أن الورشة تهدف إلى الوصول لأفضل حماية وأفضل ممارسات استعدادا لتنظيم دولة قطر لكأس العالم 2022، مشيرا إلى أن الورشة تأتي في إطار الجهود التي يبذلها مشروع (استاديا) بالإنتربول بعد التخفيف من الإجراءات الاحترازية التي شهدها العالم إثر جائحة كورونا (كوفيد-19)، ويتحدث فيها خبراء عالميون من ممثلي الدول الأعضاء في الإنتربول ممن لهم باع طويل في مجالات التقنية الأمنية واستخدام التكنولوجيا في تحقيق الأمن، وإصدار توصيات مستقلة لتخطيط وتنفيذ ترتيبات أمنية متطورة في مجال الأحداث الرياضية الكبرى على الصعيد الدولي.

وبين أن مشروع (استاديا) هو مشروع قطري بدأ عام 2012، بالتعاون مع الإنتربول من أجل مساعدة البلدان الأعضاء في الإنتربول على وضع تدابير شرطية وأمنية وتنفيذها في إطار التحضير للأحداث الرياضية الكبرى، حيث يسهم المشروع في تحديد الترتيبات الشرطية والأمنية اللازم اتخاذها خلال بطولة كأس العالم لكرة القدم التي تستضيفها دولة قطر عام 2022، كما أنه سيخلف إرثا دائما في هذا المجال تستفيد منه أجهزة انفاذ القانون في العالم.

وأكد على أن دولة قطر من الدول المتطورة والتي قطعت شوطا كبيرا في مجالات التقنية الأمنية، وهو ما يدفع إلى عقد مثل هذه الورش من أجل الاستفادة من الخبرات القطرية في دعم الدول التي تسعي لاستضافة أحداث كبرى، وكذلك استفادة الكوادر القطرية من الخبراء المشاركين من مختلف دول العالم لتحقيق مبدأ تبادل الخبرات والمعارف.

بدوره لفت العقيد جاسم السيد رئيس وحدة الشئون التقنية والاتصالات بلجنة عمليات أمن وسلامة بطولة كأس العالم فيفا قطر 2022، إلى أن الورشة تسعى إلى تبادل الخبرات والتنسيق مع الشركاء والخبراء الدوليين في مجال الأمن التقني، موضحا أن الجانب التقني يسهم إلى حد كبير في تسهيل الإجراءات ودعم رجال الأمن للقيام بواجبهم الأمني لذا تسعى الدولة إلى استخدام أفضل الوسائل التقنية من أجل توفير الأمن والأمان خلال بطولة كأس العالم فيفا قطر 2022.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button