additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QNB Stars League: Al Wakrah 0 Al Ahli 0

الدوري القطري: التعادل السلبي يحسم مواجهة الوكرة والأهلي

QNA

Doha: Al Wakrah and Al Ahli played out a 0-0 draw in Week 4 of the 2021-2022 season QNB Stars League at the Khalifa International Stadium on Monday, Al Wakrah raised their points to five (one victory, two draws and one loss), while Al Ahli moved on to three points (3 draws and a defeat), Al Wakrah had started their campaign by losing 0-1 to Al Arabi, but The Blue Wave pulled off a 1-1 draw with Al Rayyan in Week 2. However, Marquez Lopezs men beat Al Khor 2-1 in the last round, Al Ahli had played out goalless draws against Qatar SC in Week 1 and Umm Salal in Week 3, Al Ahli coached by Montenegrin Nebojsa Jovovic, lost 0-1 to Al Gharafa in their other match.

The match witnessed Al Wakrahs assistant coach being given marching orders towards the end for protesting against refereeing decisions.

The game started off strongly as Al Ahli threatened the rival goal with attacks, most notably Abdulrashid Umarus raid in the 10th minute, but he was denied twice by Al Wakrah goalkeeper Saoud Al Khater.

Al Wakrah made their first attempt in the 17th minute when Nasser Saleh surprised the rival defence and rushed from the right side after evading players before Al Ahlis Sofiane Bouftini intervened conceding a corner kick.

Al Ahli kept up the pressure through Hernan Perez, Umaru and Patrick Eze, but the Al Wakrah defence and goalkeeper succeeded in spoiling all their attacks.

In the second half, Al Wakrah managed to get a penalty kick in the 51st minute, but Iranian Omid Ebrahimis attempt was foiled by Al Ahli goalkeeper Ivanildo Rodriguez.

After Perez came close to scoring in the 72nd minute, Al Wakrahs Algerian spearhead Mohamed Benyettou made an attempt at the goal in the 85th minute.

However, a goal did not come and the match ended goalless.

قنا

الدوحة: تعادل فريقا الوكرة والأهلي سلبياً، في المباراة التي جرت بينهما مساء الأمس، على استاد خليفة الدولي، في إطار مباريات الجولة الرابعة من الدوري القطري لكرة القدم /دوري نجوم QNB/ للموسم 2021- 2022.

ورفع الوكرة رصيده إلى خمس نقاط من انتصار وتعادلين وخسارة وحل في المركز الخامس، فيما حصد الأهلي النقطة الثالثة من ثلاثة تعادلات وخسارة مع عدم تحقيق أي فوز حتى الآن وحل في المركز السابع.

وشهدت المباراة طرد مساعد مدرب فريق الوكرة علي رحمة المري في الوقت الإضافي للشوط الثاني بسبب الاعتراض على القرارات التحكيمية.

جاءت المباراة قوية وسريعة في بدايتها وخاصة من جانب الأهلي الذي نجح في تهديد مرمى الوكرة في أكثر من كرة، وكان أبرزها توغل عبدالرشيد إبراهيم في الدقيقة 10، ولكن تصويبته أنقذها حارس الوكرة سعود الخاطر على مرتين.

سنحت أول فرصة محققة لفريق الوكرة في الدقيقة 17، بعدما باغت ناصر صالح لاعب الوكرة دفاع فريق الأهلي واندفع من الجانب الأيمن بعد مراوغته لاعبين قبل أن يتدخل مدافع الأهلي سفيان بوفينتي ويبعدها لضربة ركنية.

حافظ الأهلي على أفضليته في الشوط الأول وضغط من العمق والأطراف بواسطة الثلاثي هيرنان بيرز وعبدالرشيد إبراهيم وباتريك إيزي من أجل تسجيل الهدف الأول، ولكن دفاع الوكرة وحارس مرماه نجحوا في إفساد كل الهجمات.

وفي الشوط الثاني تمكن الوكرة من الحصول على ضربة جزاء في الدقيقة 51، ولكن الإيراني أوميد إبراهيمي أهدرها بعد أن تصدى لها حارس الأهلي افانيلدوا رودريجو ليستمر التعادل السلبي بين الفريقين.

نشط الوكرة وباغت دفاع الأهلي في أكثر من كرة، وأطلق خالد منير تصويبة قوية من خارج منطقة الجزاء في الدقيقة 57 أنقذها رودريجو من جديد، وتبادل الفريقان السيطرة على مجريات اللعب بعد ذلك من أجل خطف هدف الفوز.

وشهدت الدقائق الأخيرة حماسا وندية بين الفريقين، وعاد الجزائري محمد بن يطو نشاطه الهجومي ضد مرمى الأهلي وكاد يخطف هدف الفوز لفريقه في الدقيقة 85 ولكن عرضية إسماعيل محمود من الجانب الأيمن والتي أكملها بن يطو ذهبت بجوار القائم الأيمن، لينتهي الشوط الثاني والمباراة بالتعادل السلبي.

وكانت قد انطلقت يوم /الأحد/ مباريات الجولة الرابعة للدوري وشهدت فوز الدحيل على السيلية /5-صفر/ وتغلب السد على الشمال /7-2/ والعربي على قطر بنتيجة /2-صفر/.. وفي مواجهة أخرى لعبت في نفس التوقيت حسم التعادل الإيجابي بهدفين لمثلهما مواجهة الريان مع الخور.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button