additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health😎 LifeStyle🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

MoPH lists 5 reasons for pregnant women to get Covid-19 vaccine

وزارة الصحة : 5 أسباب توضح أهمية حصول الحوامل على لقاح كورونا

Doha: The Ministry of Public Health (MoPH) has cited five reasons why it is important for pregnant women to get vaccinated against Covid-19. 

In a statement on Twitter, MoPH listed the following reasons:

1. WHO guidance states that pregnant women are at higher risk of severe COVID-19 compared with women of childbearing age who are not pregnant. 

2. COVID-19 has been associated with an increased risk of preterm birth and other pregnancy complications 

3. The vaccines are safe. Around the world, hundreds of thousands of pregnant women have been vaccinated, mainly with Pfizer and Moderna vaccines, and no notable safety concerns have been identified 

4. With the delta variant being prominent in Qatar and most countries around the world it is more important than ever for pregnant women to get vaccinated. The delta variant is more transmissible and causes more severe symptoms than other strains. 

5. The vaccines are highly effective – almost all hospital admissions are for individuals who are not fully vaccinated.

الدوحة: تواصل وزارة الصحة دعوتها للحوامل اللواتي لم يحصلن على التطعيم المضاد لفيروس /كوفيد-19/ إلى المسارعة للحصول على اللقاح لضمان حماية صحتهن وحماية الأجنة من الفيروس خاصة مع وصول المتحور الجديد دلتا إلى دولة قطر وغالبية الدول حول العالم.

ونشرت الوزارة على حسابها بموقع تويتر 5 أسباب توضح أهمية حصول الحوامل على لقاح كورونا وهي:

1- تؤكد توجيهات منظمة الصحة العالمية أن الحوامل أكثر عرضة لخطر كوفيد-١٩ بالمقارنة مع النساء الأخريات في سن الإنجاب. 

2 – يرتبط كوفيد-19 بزيادة خطر الولادة المبكرة والمضاعفات الأخرى للحمل. 

3 – تعتبر اللقاحات آمنة وهناك مئات الآلاف من الحوامل حول العالم قد حصلن على التطعيم وبالأخص لقاحات فايزر وموديرنا ولم يتم رصد أي مشاكل تتعلق بالسلامة. 

4 – مع المتحور الجديد دلتا الذي ظهر في قطر وغالبية الدول حول العالم، من المهم أن يحصل الحوامل على التطعيم،و إن المتحور الجديد دلتا أكثر عدوى ويسبب أعراضا أكثر حدة من المتحورات الأخرى. 

5 – تعتبر التطعيمات في غاية الفعالية وبالنظر إلى غالبية الإدخالات إلى المستشفيات فقد كانت للأفراد غير الحاصلين على التطعيم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button