additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QNB Stars League: Al Sadd 7 Al Shamal 2

الدوري القطري: السد يستعيد الصدارة بسباعية في شباك الشمال

QNA

Doha: Reigning champions Al Sadd defeated Al Shamal 7-2 in Week 4 of the 2021-2022 season QNB Stars League at the Khalifa International Stadium on Sunday.

Ali Asad (10th minute), Baghdad Bounedjah (13th and 89th minutes), Andre Ayew (15th minute), Yousef Abdulrazaq (57th minute) and Rodrigo Tabata (85th minute) scored the goals for Al Sadd, who were also helped by Al Shamals Matias Nanis own goal in the 54th minute, Mohsen Al Yazidi (12th minute) and Khalifa Saad (87th minute) gave Al Shamals reply.

Al Sadd raised their points to 12 with an all-win record, the same as Al Duhail who beat Al Sailiya 5-0 earlier in the day.

Promoted side Al Shamal stood on three points that they collected from their 2-1 victory over Qatar SC in Week 3.

Al Sadds other wins were against Al Sailiya (2-0), Qatar SC (3-1) and Al Rayyan (4-2) in the Qatar Clasico, whereas Al Shamal had lost their first two matches (0-2 to Al Gharafa and 2-3 to Al Sailiya).

Al Sadd expectedly dominated Al Shamal and took the lead through Ali Asad, who was assisted by Akram Afif, Al Shamal shot back by equalizing a couple of minutes later through Mohsen, with Jeison Escobar providing him with the pass.

Prolific scorer Bounedjah gave back Al Sadd the lead the next minute, with Akram again giving the assist.

New recruit Ayew got into the scorers list two minutes later to make it 3-1.

Al Sadd continued their dominance in the second half.

After Nani scored into his own goal in his bid to clear the rebound from the right post following Ayews header, Al Sadd struck three more times, with Yousef Abdulrazaq, Tabata and Bounedjah (completing his double) finding the mark.

In between the goals of Tabata and Bounedjah, Khalifa had reduced the margin for Al Shamal by scoring off a counter-attack.

قنا

الدوحة: واصل السد سلسلة انتصاراته المتتالية، ليكتسح نظيره الشمال بواقع سبعة أهداف مقابل هدفين، في المواجهة التي جمعت بين الفريقين مساء الأمس على استاد خليفة الدولي ضمن مباريات الجولة الرابعة من الدوري القطري لكرة القدم (دوري نجوم QNB) للموسم 2021 / 2022.

وسجل أهداف السد، علي أسد في الدقيقة الـ/10/، وبغداد بونجاح في الدقيقة الـ/13/، وأندريه آيو في الدقيقة الـ/14/، وماتياس ناني مدافع الشمال بالخطأ في مرماه في الدقيقة الـ/54/، ويوسف عبدالرزاق في الدقيقة الـ57، وسجل البديل تباتا الهدف السادس في الدقيقة الـ/85/، قبل أن يختتم بغداد بونجاح سباعية السد في الدقيقة الـ/89/.

بينما سجل لفريق الشمال كل من محسن اليزيدي في الدقيقة الـ/12/، وخليفة سعد الهدف الثاني في الدقيقة الـ/87/.

وبهذا الفوز العريض رفع السد رصيده إلى 12 نقطة في صدارة جدول الترتيب محققا أربعة انتصارات متتالية، بينما توقف رصيد الشمال عند ثلاث نقاط بعد الفوز في مباراة وخسارة ثلاث مباريات.

البداية كانت هجومية من جانب السد، الذي نجح في تسجيل هدف مبكر عن طريق علي أسد في الدقيقة /10/، وباغت الشمال نظيره السد بهدف التعادل سريعا في الدقيقة /12/ والذي جاء عن طريق محسن الزيدي.

اشتعلت المباراة وارتفعت الإثارة والقوة، ونجح بغداد بونجاح في إضافة الهدف الثاني في الدقيقة /13/، بعد التبادل الرائع للكرة بين بونجاح وأكرم عفيف، حتى وصلت الكرة لبغداد أمام المرمى ووضعها لحظة خروج الحارس مروان شريف.

واصل السد ضغطه حتى أدرك الغاني أندريه آيو الهدف الثالث للسد في الدقيقة /14/، بعد التوغل الناجح ليوسف عبدالرزاق من الجانب الأيسر، ولعب كرة عرضية حاول دفاع فريق الشمال التعامل معها بعد تصويبة أحمد سيار من خارج منطقة الجزاء، قبل أن تصل لآيو والذي صوبها مباشرة في المرمى.

لم ييأس فريق الشمال رغم الهدف الثالث وحاول العودة ونجح في تهديد مرمى السد في كرتين متتاليتين بواسطة المهاجم أسكوبار في الدقيقتين 30 و32، ولكن حارس مرمى السد مشعل برشم تعامل معهما بالشكل المناسب.

في الدقيقة الـ/54/ من عمر المباراة سجل السد الهدف الرابع، والذي جاء عن طريق مدافع فريق الشمال ماتياس ناني بالخطأ في مرماه، عقب رأسية أندريه آيو التي ارتدت من عارضة الشمال وأكملها ناني بالخطأ في الشباك محرزا الهدف الرابع للسد.

واصل السد ضغطه حتى نجح يوسف عبدالرزاق في تتويج مجهوده في المباراة بتسجيل الهدف الخامس للسد في الدقيقة /57/، بعد تصويبة آيو من خارج منطقة الجزاء والتي ارتدت من حارس الشمال ليكملها في شباك الشمال.

نشط الفريقان في الدقائق الأخيرة من المباراة، حتى سجل البديل تباتا الهدف السادس للسد في الدقيقة /85/، قبل أن يقلص خليفة سعد الفارق بتسجيله الهدف الثاني لفريق الشمال في الدقيقة /87/، ليأتي بغداد بونجاح ويحرز الهدف السابع للسد في الدقيقة /89/، لينتهي الشوط الثاني والمباراة بفوز السد بنتيجة (7 – 2).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button