additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Get up to 10,000 ‘Doha Miles’ when you apply for a personal loan

بنك الدوحة يطلق خاصية جديدة على موقعه الإلكتروني

Doha: Doha Bank announced the launch of a new website feature for non- Doha Bank customers, wherein they can check loan eligibility real-time and send the request at the touch of their fingertips.

The new 24/7 feature is available for customers who works under approved company and wish to transfer their loan or simply want to apply for a Personal Loan with Doha Bank. They can also get up to 10,000 Doha Miles if they apply for a Personal Loan through DB website. Doha Miles rewards is also available for existing DB customers using their Online Banking. The campaign is valid from November 18 to February 19, 2019.

The launch of this feature comes as a part of the Bank’s effort to enhance customer experience in digital banking which is the fastest and easiest way to apply for a loan and receive instant rewards for patronizing with the Bank’s facilities.

“Digital banking and Regulatory realignment contribute to paradigm shift in financial services industry, Doha Bank as a customer-centric organization, places a high importance to providing benefits and facilities to meet and exceed our customer’s expectation. We strive to continue being at the forefront in using new technologies and digital offerings with ubiquitous access of our products to Doha bank customers and prospective customers. This flexibility & convenience ensures an easy hassle-free banking experience,” said Dr. R Seetharaman, Group CEO, Doha Bank.

“At Doha Bank, introducing new solutions that will simplify banking experience and improve the digital banking solutions to keep up with the evolving expectations is a top priority for us. The new feature on our online services is a highly efficient e-commerce tool that allows our new customers to extend their retail experience through online platform and enable them to save time to apply digitally for personal loans in a few clicks,” added Dr. Seetharaman.

أعلن بنك الدوحة -أحد أكبر البنوك التجارية الخاصة في قطر- عن إطلاق خاصية جديدة على موقعه الإلكتروني للعملاء الذين لا يمتلكون حسابات لدى البنك، حيث يمكنهم عن طريقها التحقق من أهلية الحصول على قرض في الوقت الفعلي، وإرسال الطلب بمجرد نقرات بسيطة.

تتاح هذه الخاصية على مدار الساعة طيلة أيام الأسبوع للعملاء الذين يعملون في شركات معتمدة، ويرغبون في تحويل قروضهم، أو ببساطة يريدون التقدم بطلب للحصول على قرض شخصي مع بنك الدوحة. كما يمكنهم الحصول على ما يصل إلى 10.000 ميل من أميال الدوحة إذا تقدموا بطلب للحصول على قرض شخصي، من خلال موقع البنك الإلكتروني، ثم إن مكافئة أميال الدوحة متاحة أيضاً لعملاء البنك الحاليين، الذين يستفيدون من الخدمات المصرفية عبر الإنترنت. تستمر هذه الحملة لمدة ثلاثة أشهر بدءاً من 18 نوفمبر 2018 إلى 19 فبراير 2019.

يذكر أن إطلاق هذه الخاصية يأتي ضمن إطار جهود البنك لتعزيز تجربة العملاء في مجال الخدمات المصرفية الرقمية، التي تعد طريقة أسرع وأكثر سهولة لتقديم طلب للحصول على قرض، والحصول على مكافآت فورية عند الاستفادة بشكل مستمر من المزايا والخيارات الواسعة التي يقدمها البنك.

خدمات رقمية

وبهذه المناسبة، قال الدكتور ر. سيتارامان، الرئيس التنفيذي لبنك الدوحة: «تساهم الخدمات المصرفية الرقمية وإعادة ترتيب الأطر التنظيمية في إحداث نقلة نوعية في قطاع الخدمات المالية. وكمؤسسة يتمحور تركيزها حول العملاء، فإن بنك الدوحة يولي تقديم امتيازات وتسهيلات لتلبية توقعات عملائنا، بل وتجاوزها أهمية بالغة. نحن نسعى جاهدين إلى الحفاظ على ريادتنا فيما يتعلق باستخدام التقنيات الجديدة، والعروض الرقمية، مع إمكانية الاستفادة الشاملة لعملاء بنك الدوحة الحاليين والمحتملين من منتجاتنا المصرفية المميزة، ومن شأن هذا المستوى من المرونة والملاءمة ضمان تجربة مصرفية سهلة خالية من المتاعب».

وأضاف الدكتور سيتارامان: «نحن في بنك الدوحة نضع تقديم حلول جديدة تجعل التجربة المصرفية أكثر سهولة على رأس أولوياتنا، وذلك إلى جانب الارتقاء بالحلول المصرفية الرقمية، لمواكبة التوقعات الآخذة في التطور لعملائنا الكرام. تمثل هذه الخاصية الجديدة التي أضفناها إلى محفظتنا الواسعة من الخدمات المصرفية عبر الإنترنت أداة عالية الكفاءة للتجارة الإلكترونية، وهي تتيح لعملائنا الجدد توسيع نطاق تجاربهم فيما يتعلق بالخدمات المصرفية للأفراد، من خلال منصة على الإنترنت، فضلاً عن تمكينهم من توفير الوقت، من خلال التقديم للقروض الشخصية رقمياً بمجرد بضع نقرات. سنستمر في تسخير التكنولوجيا والابتكار، لتقديم خدمات مصرفية بسيطة وسريعة وآمنة، وتعزيز تجربة الخدمات المصرفية الرقمية».;

Get up to 10,000 ‘Doha Miles’ when you apply for a personal loan

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button