additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👩‍🎨 Art

Katara to launch four art exhibitions

تجارب فنية متعددة في معارض «كتارا»

DOHA: The Cultural Village Foundation – Katara will host four art exhibitions showcasing works by distinguished artists of different origins.

Qatari artists Muna Al Bader, Fatima Al Nuaimy and Jawahir Al Mannai will feature in an exhibition titled “Athar N” at Building 22 from September 20 until October 13, while works by a group of elite Sudanese artists will be on display in a show dubbed “Reaction” at Building 19 starting September 20.

Japanese artist Ayumi Endo depicts her vision of humanity through her paintings which she says can cross all language borders.

Endo’s exhibition will be on show at Building 19 from September 20 to 29.

An exhibition that sheds the light on humanity’s morals is by Syrian artist Akram Sweidan through which he sends a message of peace through his artworks and handicraft using empty shells that fall on civilians in his war-torn country.

These exhibitions depict different creative art trends and a unique style in each of them which goes in line with Katara’s vision to introduce and promote fine arts of all types.

تفعيلاً للحركة الفنية وتنويع روافدها، تشهد المؤسسة العامة للحي الثقافي «كتارا» خلال الفترة المقبلة افتتاح أربعة معارض فنية متنوعة، تجمع مختلف المدارس الفنية والتجارب الإبداعية، حيث يحتضن المبنى (22) في الفترة ما بين 20 سبتمبر و13 أكتوبر المقبل، معرض أثر «ن» للفنانات منى البدر وفاطمة النعيمي وجواهر المناعي.

كما يحتضن المبنى (19) في العشرين من سبتمبر معرض «ردة فعل» لنخبة من الفنانين هم: إسلام كامل علي، وتامر كمال الدين، وعبد العظيم محجوب الحسين، ونور الهادي، وحازم محمد الحسين.

وفي تقديمهم لمعرضهم يقول الفنانون: «تلاقت لوحاتنا رغم كل شيء (…) فتجد في لوحاتنا تبايناً وتناقضاً، فهنا لوحات تعبر عن الحنان والرقة في الأسلوب، وهناك لوحات بدت فيها القوة والانفعال، ومع كل ذلك يجمعنا كلنا مكان وزمان ووطن واحد في ردة فعل». فيما يشهد المبنى (19) افتتاح معرض الفنانة اليابانية أيومي إندو في الفترة ما بين 20 إلى 29 سبتمبر الحالي، حيث تقول إندو عن نهجها الفني: «أحول معاني الضعف والحماقة والعواطف الآنية والقوة والطيبة إلى طاقة إيجابية في عملي، وقد تعلمت من خلال أعمالي ومشاريعي الفنية أنّ الفن أصبح لغة عالمية، تتخطى جميع الحواجز اللغوية في العالم».

أما المبنى (18) فيحتضن في الفترة ما بين 18 سبتمبر و7 أكتوبر معرض «نحب الحياة» للفنان السوري أكرم سويدان الذي تقيمه المؤسسة العامة للحي الثقافي «كتارا»، بالتعاون مع السفارة السورية بالدوحة.

وتتميز هذه المعارض بأنها تجسّد مجموعة من المدارس والأساليب والرؤى المبدعة، حيث تضم نخبة من الأعمال مختلفة الاتجاهات والمدارس التشكيلية، تستمد من تجارب ثرية للفنانين المشاركين، ومن أشكال التعبير الفني المتنوعة التي يتسمون بها.;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button