additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Police College signs LoI with Shanghai Police College

كلية الشرطة توقع خطاب نوايا للتعاون الأكاديمي مع نظيرتها بشنغهاي الصينية

DOHA: The Qatar Police College and Shanghai Police College in China yesterday signed a Letter of Intent for academic and training cooperation.

The LoI was signed by the Director General of Police College Qatar, Brigadier Dr. Muhammad Abdullah Al Mohanna and the Executive Vice President of Shanghai Police College, Hang Yong on the sidelines of the 7th conference of INTERPA, held at Sheraton Hotel Doha and concluded yesterday.

Brigadier Dr. Muhammad Abdullah Al Mohanna said that this Letter of Intent aimed to develop and strengthen cooperation and exchange of experiences in the fields of scientific, educational and training activities and other areas of interest to both parties. He noted that this LoI was second of its kind signed with the Chinese side, where the Police College has already signed a similar letter with the Fujian Provincial Police College, also will sign a letter of intent with the People’s University of Public Security in Beijing. The Executive Vice President of Shanghai Police College, Hang Yong told that this LoI would contribute to strengthening cooperation between the two sides in many areas that concern police work, and in the exchange of information and topics related to academic and training activities of mutual interest.

وقعت كلية الشرطة خطاب نوايا للتعاون الأكاديمي والتدريبي مع كلية الشرطة في مقاطعة شنغهاي بجمهورية الصين الشعبية، وذلك على هامش أعمال المؤتمر السابع للرابطة الدولية لأكاديميات الشرطة المنعقد بالدوحة.

وقع الخطاب عن الجانب القطري العميد دكتور محمد عبدالله المحنا مدير عام كلية الشرطة، وعن الجانب الصيني السيد هان يونغ ممثل كلية الشرطة بمقاطعة شنغهاي.

وقال العميد دكتور محمد عبدالله المحنا إن خطاب النوايا يهدف إلى تنمية وتعزيز التعاون المشترك وتبادل الخبرات في أي من المجالات والأنشطة العلمية والتعليمية والتدريبية، وغيرها من المجالات التي تهم الطرفين.

وأشار إلى أن خطاب النوايا الذي تم توقيعه هو الثاني من نوعه لكلية الشرطة القطرية مع الجانب الصيني، حيث سبق وأن وقعت الكلية على خطاب مماثل مع كلية الشرطة بمقاطعة فوجيان.. مضيفا أن الكلية ستوقع خطاب نوايا مع الجامعة الشعبية للأمن العام ببكين.

وأوضح أن هذا التعاون يشمل الجوانب التدريبية والخبرات والتقنيات الحديثة في عمل الشرطة، إلى جانب التنسيق بشأن تطوير كوادر الطرفين في المجالات الأكاديمية والتدريبية للارتقاء بجودة العمل لديهما وتبادل الخطط الدراسية والبرامج التدريبية واللوائح والنظم المتعلقة بالمنظومة العلمية والإدارية والإصدارات والمراجع العلمية وتنظيم المؤتمرات والندوات والبرامج والأنشطة المختلفة التي تهم الطرفين.

وذكر أن هناك الكثير من الكليات بدأت بمخاطبة كلية الشرطة القطرية لتوقيع مذكرات التفاهم وخطابات النوايا معها وذلك لما تحظى به الكلية من سمعة طيبة بين نظيراتها على مستوى العالم.

من جانبه، عبر السيد هان يونغ ممثل كلية الشرطة بمقاطعة شنغهاي بجمهورية الصين الشعبية عن سعادته بتوقيع خطاب النوايا مع كلية الشرطة القطرية، مؤكدا أن ذلك يسهم في تعزيز أواصر التعاون بين الكليتين في العديد من المجالات التي تهم العمل الشرطي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button