additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Prime Minister inaugurates the international exhibition of security and civil defense «Milipol Qatar 2018»

عبدالله بن ناصر يفتتح المعرض الدولي للأمن والدفاع المدني «ميليبول قطر 2018»

DOHA: Prime Minister and Interior Minister H E Sheikh Abdullah bin Nasser bin Khalifa Al Thani yesterday inaugurated Milipol Qatar 2018 at Doha Exhibition and Convention Center (DECC).

The opening ceremony was attended by a number of Their Excellencies the Ministers and high-ranking officials in the State and the country’s guests including ministers and police chiefs from a number of brotherly and friendly countries, as well as Ambassadors accredited to the State and representatives of the exhibiting companies.

Following the opening the ceremony, the Prime Minister and Interior Minister toured the exhibition’s various pavilions and sections, where he was briefed on the latest equipment and devices, and innovative services in the field of homeland security and civil defence.

Among the visiting ministers from friendly countries were Pakistan’s Minister of State for Interior, Shehryar Khan Afridi; French Deputy Minister of Interior, Laurent Nunez; Algierian Interior Minister, Noureddine Bedoui; Sudan’s Minister of Interior, Ahmed Bilal Osman, and First Deputy Minister of Emergency Situations of the Republic of Azerbaijan, Rafail Mirzayev; among others.

The ministers expressed great appreciation for the excellent organization of the Milipol Qatar 2018.

Also, some agreements were signed on the sideline of the event. A Partnership Agreement in Security Training was signed between Lekhwiya, and French National Gendarmerie.

The Ministry of Interior also signed an agreement to exchange information, training, development and entry and exit procedures with its counterpart in Australia on the sidelines of Milipol Qatar 2018.

The Security Systems Department of the Ministry of Interior also signed a cooperation agreement with Milestone Systems, a global leader in security systems, specialized in the development of camera and integration systems.

Organized by the Ministry of Interior (MOI) of the State of Qatar and the French-based Comexposium Security, Milipol Qatar includes five country pavilions – including UK, Germany, Italy, France and North America with 90 exhibitors from Qatar– with a 30% space bigger than in 2016. The total number of exhibitors participating in the event are about 219 exhibitors from 24 countries.

The participating companies showcased latest equipment and devices, and innovative services in the field of homeland security and civil defense. The companies have introduced many products related to internal security and civil defense. Qatari companies have also introduced a number of military products, some of them were manufactured in Qatar.

The exhibition contains many products, weapons, military vehicles, boats and means of civil defense and others.

“One of the most important things presented by Directorate of Information Systems at the Ministry of Interior (MoI) is a smart robot that can identify the places through computer and can walk 12km for 12 hours, and can identify any obstacle that can come in front of it,” said first lieutenant Mohamed Ali Al Mula from the Directorate of Information Systems at MoI.

He also said that the robot can guard the security facilities instead of persons. It is equipped with six cameras that are linked to the main monitoring room.

Also, there was Humdinga, an amphibious vehicle at the exhibition, which can be used as a boat and a car. It can complete transition between land and water in under 5 seconds.

Defence specialists from Qatar, France, Turkey, Bulgaria, China, Denmark, Italy, Germany, Spain, Morocco, UK, and USA, as well as 7 new countries that include Greece, India, Latvia, Morocco, Russia, Slovenia and Switzerland will be bringing in their innovations to Qatar.

By Sidi Mohamed | The Peninsula

تحت الرعاية الكريمة لحضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى، افتتح معالي الشيخ عبدالله بن ناصر بن خليفة آل ثاني رئيس مجلس الوزراء وزير الداخلية، صباح أمس، فعاليات النسخة الثانية عشرة من المعرض الدولي للأمن الداخلي والدفاع المدني (ميليبول قطر 2018)، بمركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات. حضر الافتتاح عدد من أصحاب السعادة الوزراء وكبار المسؤولين في الدولة، وضيوف البلاد من وزراء وقادة الشرطة من عدد من الدول الشقيقة والصديقة، وأصحاب السعادة السفراء المعتمدين لدى الدولة وممثلي الشركات العارضة. وعقب الافتتاح، قام معالي رئيس مجلس الوزراء وزير الداخلية بجولة في أجنحة وأقسام المعرض المختلفة، واطلع على أحدث المعدات والأجهزة المعروضة والخدمات المبتكرة في مجال الأمن الداخلي والدفاع المدني، كما استمع لشرح عن خصائصها ومهامها وتقنياتها المتطورة، وطبيعة تكامل الأنظمة الأمنية مع بعضها لتعزيز الأمن الداخلي والوقاية والحماية من الجرائم بمختلف أنواعها.

رئيس لجنة «ميليبول قطر»:

المعرض يشكل أهمية للجهات المعنية

بالأمن في كثير من دول العالم

قال اللواء ناصر بن فهد آل ثاني -رئيس لجنة «ميليبول قطر»- أن معرض «ميليبول قطر 2018» يمثّل ملتقى لتبادل المعلومات والخبرات وعرض المنتجات؛ حيث تحرص الشركات والمؤسسات الـوطنية الكبرى دائماً منذ انعقاد دورته الأولى على القيام بدورها في دعم هذا الحدث ورعايته والمشاركة فيه حتى يخرج بصورة مشرفة وناجحة. وأضاف أن المعرض يشكل أهمية للجهات المعنية بالأمن في كثير من دول العالم، ومنها وزارة الداخلية القطرية، فمن خلاله تكون وزارة الداخلية على اطلاع بالتطور في مجال التقنيات الأمنية الحديثة في العالم، كما يكون فرصة للتعرف على الأجهزة المتقدمة ومدى ملاءمتها للمهام الأمنية التي تضطلع بها الوزارة، وهناك صفقات سوف تبرمها الوزارة على هامش المعرض لشراء العديد من المعدات الأمنية الحديثة.

وأشار إلى أن احتضان «ميليبول قطر 2018» معرض ومؤتمر الدفاع المدني يأتي انسجاماً مع وزارة الداخلية لتطوير المعرض وتقديم تجارب غير مسبوقة للعارضين والزوار والمشترين ومتخصصي القطاع، فضلاً عن توفير منصة فريدة تجمع بين صنّاع القرار والمتخصصين بمجال الدفاع والأمن.

وأضاف أن المعرض يقدّم عروضاً تفاعلية حيّة وسط بيئة خاضعة للسيطرة والتحكّم، الأمر الذي سيسمح للوفود الرسمية والزوار وكبار الشخصيات بالاطلاع مباشرة على أحدث المنتجات والابتكارات الجديدة في هذا القطاع، كما يركز على العديد من القضايا والمواضيع المهمة، من بينها ندوة حول الأمن السيبراني والتهديدات السيبرانية، وأخرى حول الدفاع المدني، وثالثة حول إدارة أمن الفعاليات الكبري.

هذه النسخة اكتست ثوباً جديداً بإضافة الدفاع المدني.. مدير الأمن العام:

من أهم المعارض في إنتاج وتطوير

أنظمة الأمن الداخلي

أشاد سعادة اللواء الركن سعد بن جاسم الخليفي -مدير الأمن العام- بحسن تنظيم المعرض الدولي للأمن الداخلي والدفاع المدني في نسخته الثانية عشرة، والذي يعدّ إضافة حقيقية لمدّ أجهزة الأمن على مستوى المنطقة والإقليم بالأجهزة والمعدات الحديثة في مجال الأمن الداخلي والتي تساعد في مكافحة الإرهاب.

وقال إن هذه النسخة من المعرض اكتست ثوباً جديداً بإضافة معرض الدفاع المدني إلى معرض «الميليبول»؛ مما ساهم في زيادة عدد الضيوف وتنوّع الشركات العارضة التي تجاوزت 219 جهة عارضة من مختلف الدول العربية والأجنبية ومشاركة العديد من وزراء ومديري الأمن في العديد من الدول في حفل الافتتاح.

وأضاف أن هذا المعرض يعدّ من أهم المعارض الدولية ليس لدولة قطر وحدها وإنما لكثير من الدول المتقدمة في إنتاج وتطوير أنظمة الأمن الداخلي، فضلاً عن الدول التي تسعى إلى اقتناء أفضل ما وصل إليه العلم الحديث من تطور في مجال أجهزة وأنظمة الأمن الداخلي.

وأشار سعادة مدير الأمن العام إلى أن المعرض الدولي للأمن الداخلي والدفاع المدني «ميليبول قطر 2018» يخطو خطوات متقدمة نحو العالمية والتطور النوعي فيما يتم عرضه من معدات وأجهزة حديثة؛ حيث استطاع استقطاب عدد من دول العالم التي تشارك بأجنحة متميزة تعرض فيها أجهزة متقدمة في مجال أنظمة الأمن الداخلي والدفاع المدني.

وأوضح أن هذا المعرض «يعدّ منصة مهمة للشركات الوطنية والعالمية للالتقاء بصنّاع القرار المعنيين بحفظ الأمن في مختلف دول العالم؛ مما جعله يحظى بدعم ورعاية خاصة من سيدى حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى «حفظه الله»، وافتتاحه من قِبل معالي الشيخ عبدالله بن ناصر بن خليفة آل ثاني رئيس مجلس الوزراء وزير الداخلية، خاصة في ظل هذه المرحلة التي تشهد فيها دولة قطر طفرة غير مسبوقة في جميع المجالات خاصة في المجال الأمني، بفضل السياسات الرشيدة والخطط التنموية الطموحة التي وفرت البيئة الملائمة لجذب المستثمرين لدولة قطر».;

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button