additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Greek government suspects ‘criminal acts’ behind wildfires

مسؤول يوناني: “أعمال إجرامية” وراء اندلاع الحرائق قرب أثينا

A “serious” piece of information indicates that “criminal acts” were behind a fire that resulted in the deaths of most of the 82 people killed in the country’s worst ever wildfires, a Greek minister said Thursday.

“For the fire that started in Mount Pentelicus” and spread to the coastal region of Mati, east of Athens on Monday, “there are a number of questions and I do not hide from you that a serious piece of information has led to us opening an investigation,” Deputy Citizen Protection Minister Nikos Toskas said at a press conference.

He also stressed that “climate conditions, extreme due to climate change,” also contributed to the fire.

source: i24news.tv

أعلنت السلطات اليونانية، أنّ لديها “أدلة جدية حول تسبب أعمال إجرامية” في الحرائق التي اندلعت قرب العاصمة أثينا؛ وأسفرت عن وقوع 87 قتيلا وعدد من المصابين.

ونقلت شبكة “سي ان ان” الأمريكية، اليوم الجمعة، عن نيكوس نوسكاس، نائب الوزير اليوناني المكلف حماية المواطنين قوله، إن أدلة العمل الإجرامي “تستند إلى صور الأقمار الصناعية والمعاينة الأرضية من قبل الشرطة ومسؤولي الحرائق لمنطقة الحرائق التي بدأت في جبل بنديلي، بشبه جزيرة أتيكا (شرق)”.

وأضاف نوسكاس، “بالنسبة للحريق الذي بدأ في جبل بنديلي، ثم انتشر ليصل إلى مدينة ماتي، هناك الكثير من الأسئلة، ولا أخفي عليكم أن هناك عنصرا جديا قادنا إلى فتح تحقيق”.

وفي السياق نفسه، أشار نوسكاس، في مؤتمر صحفي عقده، أمس الخميس، إلى وجود “عناصر تدفع إلى الاعتقاد بأن الحريق في منطقة كينيتا، غرب العاصمة أثينا، متعمد أيضا”.

وفيما أسفر حريق جبل بنديلي، عن مصرع نحو 87 شخصا، لم يسقط أي ضحايا إثر الحريق الذي اندلع في كينيتا.

وتعد الحرائق التي اندلعت الإثنين واستمرت لأيام، واجتاحت مناطق ساحلية قرب العاصمة أثينا “الكارثة الأسوأ” من نوعها في البلاد منذ عقد.والثلاثاء الماضي، أعلن رئيس الوزراء اليوناني، حدادًا وطنيا لمدة 3 أيام، على ضحايا الحرائق.

وسبق أن اجتاحت حرائق مناطق واسعة من جزيرة “إيفيا” جنوبي اليونان في 2007، وأسفرت عن مصرع 77 شخصًا، آنذاك.

Greek government suspects 'criminal acts' behind wildfires

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button