additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle

Hamad International Airport ranked 4th ‘Best Airport for Shopping’ in the world

مطار حمد رابع أفضل مطار للتسوّق في العالم

DOHA: Hamad International Airport (HIA), the home of Qatar Duty Free (QDF), was ranked the 4th ‘Best Airport for Shopping’ and the fifth ‘Best Airport for Dining’ in the world at the Skytrax World Airport Awards 2018 that took place in Stockholm on March 21.

The Skytrax World Airport Awards are the most prestigious accolades for the airport industry, voted by customers in the largest annual global airport customer satisfaction survey.

HIA moved up one place in the ‘Best Airport for Shopping’ category from last year, and maintained its position as fifth ‘Best Airport for Dining’ for the second consecutive year.

Head of Qatar Duty Free, Thabet Musleh, said: “With a diverse range of retail and food and beverage outlets, we constantly strive to improve the shopping and dining experience for all our customers. As such, we are particularly excited for Hamad International Airport, the home of Qatar Duty Free, to receive these awards. We greatly value the opinion of all of our passengers, and we will continue to push the boundaries and to set new standards for the industry to continue to ensure that Qatar Duty Free is an experience worth travelling for”.

One of the largest duty free retailers in the world, Qatar Duty Free boasts more than 90 elegant boutiques and luxury, high-end stores, as well as more than 30 restaurants and cafés covering an area of 40,000 square meters at Hamad Inter-national Airport, providing travellers with a world-class shopping experience under one roof.

Luxury brands available at the five-star airport include Gucci, Bulgari, Hermès, Giorgio Armani, Hugo Boss, Moncler, Rolex and Harrods.

Passengers travelling through the airport can also enjoy an extensive selection of cuisine from all corners of the globe, from gourmet restaurants including Soprafino and Le Grand Comptoir Brasserie to cafes and fast food outlets strategically placed across the South and North Duty Free Plazas, as well as along Concourses A, B, C, D and E.

QDF is committed to providing passengers with a memorable five-star experience at HIA. The innovative, award-winning duty free operator has enjoyed consistent double-digit growth year-on-year and is now the second-largest duty free opera-tor in the Middle East.

حاز مطار حمد الدولي، المقر الرئيسي للسوق الحرة القطرية، على تصنيف رابع أفضل مطار للتسوّق في العالم وتصنيف خامس أفضل مطار لتناول الطعام في العالم، وذلك خلال حفل توزيع جوائز سكاي تراكس لأفضل المطارات في العالم 2018، الذي أقيم في مدينة ستوكهولم في 21 مارس.

وتعد جوائز سكاي تراكس لأفضل المطارات في العالم أكثر الجوائز المرموقة في قطاع المطارات، حيث تستند نتائجها إلى آراء العملاء ضمن أكبر استبيان سنوي حول مدى رضا العملاء عن المطارات العالمية…

وصعد مطار حمد الدولي مرتبة واحدة ضمن تصنيف أفضل مطار للتسوّق في العالم مقارنةً مع تصنيف العام الماضي، فيما حافظ على موقعه كخامس أفضل مطار لتناول الطعام في العالم للعام الثاني على التوالي.

وقال السيد ثابت مصلح من السوق الحرة القطرية: “بفضل مجموعة متنوعة وواسعة من متاجر البيع بالتجزئة والمطاعم المميزة والاستراحات الراقية، نبذل قصارى جهدنا دائماً لتعزيز تجربة المسافرين عبر المطار، ويسعدنا أن يحصل مطار حمد الدولي، المقر الرئيسي للسوق الحرة القطرية، على هذه الجوائز التي نحصدها بناءً على رضا المسافرين عما نقدمه، وسوف نستمر بالعمل على ابتكار خدمات جديدة للمسافرين بهدف التأكيد على أن السوق الحرة القطرية هي تجربة تستحق السفر من أجلها”.

وتعد السوق الحرة القطرية أحد أكبر الأسواق الحرة في العالم، حيث تضم أكثر من 90 فرعا لمتاجر راقية، وأكثر من 30 استراحة ومطعما على مساحة 40 ألف متر مربع في مطار حمد الدولي في الدوحة، لتمنح المسافرين تجربة تسوّق ذات طراز عالمي، ومن العلامات التجارية المتاحة في السوق الحرة القطرية كل من غوتشي وبلغاري وهيرميس وجورجيو أرماني وهوجو بوس ومونكلير ورولكس وهارودز.

وبإمكان المسافرين عبر المطار تناول مجموعة واسعة ومتنوعة من أشهى الأطباق العالمية في الاستراحات والمطاعم المنتشرة في السوق الحرة القطرية، والموزعة بشكل إستراتيجي في المنطقة الجنوبية والشمالية للسوق وممرات المسافرين A, B, C, D, E، مثل مطعم سوبرافينو، واستراحة لو جراند كونتوار، وغيرها الكثير.

وتلتزم السوق الحرة القطرية بتقديم تجربة سفر ذات تصنيف خمس نجوم لجميع المسافرين عبر مطار حمد الدولي. وحققت السوق الحرة القطرية الحائزة على عدة جوائز عالمية نمواً ثابتاً من رقمين على نحو سنوي، وتعد الآن ثاني أكبر مشغّل للأسواق الحرة في الشرق الأوسط.

وحقق مطار حمد الدولي، الذي يعتبر مقراً للخطوط الجوية القطرية، عدداً من الإنجازات المهمة في عام 2018 من بينها الحصول على تصنيف خامس أفضل مطار في العالم خلال جوائز سكاي تراكس لأفضل المطارات في العالم، ليصعد بذلك مركزاً واحداً مقارنةً بتصنيف العام الماضي.

ويعدّ مطار حمد الدولي الوحيد من منطقة الشرق الأوسط ضمن قائمة أفضل 10 مطارات في العالم لعام 2018. كما حصد مطار حمد الدولي خلال حفل توزيع جوائز سكاي تراكس لأفضل المطارات في العالم جائزة أفضل مطار في الشرق الأوسط للعام الرابع على التوالي وجائزة أفضل خدمة موظفين في الشرق الأوسط للعام الثالث على التوالي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button