‘most spectacular’ global promotion

Qatar Airways launches ‘most spectacular’ global promotion

12 Sep 2017 0 comment
‘most spectacular’ global promotion

Qatar Airways has announced the launch of its ‘Global Travel Boutique’ promotion, offering passengers from around the world amazing fares on flights in both Economy and Premium, as well as the opportunity to win once-in-a-lifetime Mega prizes, including the chance to fly free to any Qatar Airways destination for one year.

Valid from September 12 to 19, the promotion will offer discounts of up to 40 percent on all-inclusive fares, as well as special companion fares and discounted group bookings. Passengers who book from 12 through 19 in September will be entered into a draw to win nine chances to fly free for a year to any Qatar Airways destination.

Other prizes include a Platinum Privilege Club Membership, complimentary upgrades to Business Class and a complimentary three-night stay at Marsa Malaz The Pearl Kempinski hotel in Doha.

Qatar Airways Chief Commercial Officer, Ehab Amin, said: “We are delighted to offer this spectacular promotion - our biggest commercial promotion to date - following the success of our previous Travel Festival campaigns. Our passengers now have the chance to choose from a variety of incredible packages and discounts on fares in both Economy and Premium, in addition to the chance to win incredible prizes.”

Daily prizes will include vouchers for upgrades to Business Class; up to 100,000 Qmiles in Business Class and 50,000 in Economy class; an upgrade to Privilege Club Silver and Gold status; free hotel stays in premium hotels in Doha; vouchers for Qatar Duty Free (QDF) and complimentary lounge access at Hamad International Airport.

As part of the promotion, Qatar Airways is also offering special companion fares allowing two passengers travelling together on board First and Business Class to receive further discounts. Exclusive discounts are also being offered on group bookings of between three and seven passengers booking together.

To avail this offer, please visit any Qatar Airways sales office, your preferred travel agency or qatarairways.com/globaltravelboutique, and to learn more about Qatar Airways destinations and promotions, please visit qatarairways.com.

Certain offers are applicable for bookings on qatarairways.com only. Companion offer is applicable in Business Class or First Class where Business Class is not applicable.

القطرية تطلق باقة من عروض السفر حول العالم

يسرّ الخطوط الجوية القطرية الإعلان عن إطلاق باقات السفر حول العالم لتمنح المسافرين على الدرجة السياحية والدرجة الأولى ودرجة رجال الأعمال العديد من العروض والجوائز القيّمة، بما في ذلك الفرصة للفوز بجوائز مميزة والتي تشمل السفر مجانًا لمدة عام كامل إلى أي من وجهات الناقلة.

ويسري العرض خلال الفترة من 12 وحتى 19 من شهر سبتمبر ويتيح خصومات تصل إلى 40% على أسعار التذاكر الشاملة، بالإضافة إلى أسعار خاصة للمرافقين والمسافرين في مجموعات. ويحظى الركاب الذين يقومون بحجز الرحلات خلال فترة العرض بالفرصة للفوز بتسع تذاكر للسفر مجانًا لمدة عام كامل إلى أي من وجهات الخطوط القطرية. وهنالك العديد من الجوائز بما في ذلك عضوية بلاتينية في نادي الامتياز، و100000 كيومايلز مكافأة، وترقية مجانية لدرجة رجال الأعمال، وإقامة لمدة ثلاث ليال في فندق مرسى ملاذ كمبينسكي اللؤلؤة في الدوحة.

وقال السيد إيهاب أمين، رئيس العمليات التجارية في الخطوط الجوية القطرية: "يسعدنا إطلاق هذا العرض الرائع الذي يعد الأضخم حتى الآن في أعقاب نجاح مهرجانات السفر الماضية. ولدى مسافرينا الفرصة الآن للاختيار من مجموعة من الباقات والخصومات على الرحلات على الدرجة السياحة والدرجة الأولى ودرجة رجال الأعمال، بالإضافة إلى الفرصة للفوز بجوائز قيّمة".

وسوف تشمل الجوائز اليومية قسائم للترقية إلى درجة رجال الأعمال؛ تصل إلى 100000 كيومايلز لدرجة رجال الأعمال و50000 للدرجة السياحية؛ وترقية إلى نادي الامتياز لأعضاء الفئة الفضية والذهبية؛ كما تشمل الجوائز إقامة مجانية في عدد من الفنادق الفاخرة في مدينة الدوحة؛ وقسائم للتسوق من السوق الحرة القطرية وقسائم الدخول المجاني إلى صالات الانتظار في مطار حمد الدولي.

وتقدم الخطوط الجوية القطرية أسعارا خاصة ضمن عرض المُرافق، حيث يتيح هذا العرض للمسافر ومرافقه على متن الدرجة الأولى ودرجة رجال الأعمال الحصول على المزيد من الخصومات، بينما يحصل المسافرون في مجموعات تتكون من ثلاثة وحتى سبعة على خصومات حصرية.

وسوف تطلق الخطوط الجوية القطرية خدماتها إلى العديد من الوجهات الجديدة خلال العام الجاري والعام القادم، بما في ذلك أبيدجان في ساحل العاج وأكرا في غانا وكانبيرا في أستراليا وشيانج ماي ويو تاباو في تايلاند وشيتاجونج في بنجلاديش ومومباسا في كينيا وغيرها الكثير.

Leave your comments

Post comment as a guest

0 / 300 Character restriction
Your text should be less than 300 characters
terms and condition.
Comments | Add yours
  • No comments found

QUALITY MATTERS



Connect with WGOQ

Get Free News Letters!

  • Breaking News Alerts
  • Business News Alerts
  • Events Alerts
  • Advertising Offers Alerts

Contact us

Website security, detecting malwares on the website and removal services, website backup services, daily website file scanning and file changes monitoring

CONTACT ME!

 What's Goin On Qatar

  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  www.wgoqatar.com 
  West-bay Palm tower B 1905
         

Place your AD here!

Contact us for special offers and advertising packages!